ایجاد جامعه قرآنی‌ زمینه آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد
کد خبر: 3756795
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

ایجاد جامعه قرآنی‌ زمینه آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: فعالیت‌ سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه قرآنی می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند و خلق جامعه قرآنی باید از آموزش و پرورش آغاز شود.

خلق جامعه قرآنی، زمینه آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد
به گزارش ایکنا از زنجان، مسیح‌الله سلطانی امروز، 25 مهرماه در آیین تجلیل از منتخبین مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان در مسابقات قرآن شرکت کردند.
وی با اشاره به اینکه در استان زنجان ۷۶ هزار نفر در مسابقات قرآن دانش‌آموزی شرکت کردند، بیان کرد: وقتی این تعداد از دانش‌آموزان را در بستر دولتی قرار دهیم و در حوزه قرآنی ثبت نام کنیم کار اثربخشی در حوزه فرهنگی و دینی است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر با یک معضلی به نام آسیب‌های اجتماعی گریبانگیر هستیم و خانواده‌ها نگران فرزندان خود هستند درحالی که پژوهش‌های علمی نشان می‌دهد، کسانی که به فعالیت‌های دینی و قرآنی روی آوردند از آسیب‌های اجتماعی مصون ماندند.
سلطانی به هدایت دانش‌آموزان و فرزندان این آب و خاک برای حضور در فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و گفت: این کار زمینه بروز و ظهور آسیب‌های اجتماعی را کمتر می‌کنند و برای خلق جامعه قرآنی باید این کار را از آموزش و پرورش آغاز کرد.
این مسئول به فعالیت‌های مردمی در حوزه قرآنی تأکید کرد و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد خوبی در حوزه قرآنی فعالیت دارند و بدون اینکه دنبال منافعی برای خود باشند اقداماتی را انجام می‌دهند.
انتهای پیام
captcha