فلسفه وجودی هلال‌احمر خدمت به انسانیت است
کد خبر: 3756908
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

فلسفه وجودی هلال‌احمر خدمت به انسانیت است

گروه فرهنگی - نماینده ولی‌فقیه در استان یکی از موارد ایثار را ایثار جان دانست و با ذکر این مطلب که امدادگران و نجاتگران در ایثار جان سهیم هستند، اظهار کرد: فلسفه وجودی هلال‌احمر خدمت به انسانیت است.

فلسفه وجودی هلال‌احمر خدمت به انسانیت است

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد چهارشنبه، 25 مهر در جریان بازدید از پایگاه امداد و نجات بین جاده‌ای رازان با بیان اینکه خدمات هلال‌احمر ریشه در تعالیم دینی و اخلاقی ما دارد، از فعالان در این عرصه خواست از هیچ کوششی برای رفع آلام بشری دریغ نکنند.
وی با بیان اینکه دو نوع ایثار داریم، خاطرنشان کرد: یک مورد ایثار مال که بخشیدن مال و سرمایه است و یک مورد ایثار جان است یعنی بخشیدن جان که امدادگران و نجاتگران در آن سهیم هستند و بدانید که خدمت کردن شما امدادگران خدمت به انسانیت است.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که فلسفه وجودی هلال‌احمر خدمت به انسانیت است، تصریح کرد: کار در هلال‌احمر و کمک به همنوعان مایه افتخار است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان اعتماد مردم به هلال‌احمر را ارزشمند دانست و افزود: یکی از سرمایه‌های بزرگ هلال‌احمر اعتماد مردمی است که باید همواره آن را حفظ کرد.
وی در پایان از نزدیک در جریان فعالیت‌های هلال‌احمر قرار گرفت و با اهداء لوح سپاس از امدادگران این پایگاه تجلیل کرد.

انتهای پیام

captcha