اربعین جزئی از هویت شیعه است
کد خبر: 3756927
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

اربعین جزئی از هویت شیعه است

گروه اجتماعی ــ معاون دفتر تبلیغات اسلامی اربعین را جزیی از هویت شیعه دانست و تاکید کرد: همه باید این مراسم را ارج بگذاریم و از آن بهره ببریم.

اربعین جزئی از هویت شیعه استبه گزارش ایکنا از قم، حجت الاسلام روستا آزاد امروز 26مهرماه در همایش بزرگ مبلغان اعزامی به اربعین که در مدرسه امام کاظم علیهم اسلام برگزار شد با بر زیارت اربعین حسینی اظهار کرد: باید همه چهامین روز اباعبدالله(ع) را گرامی بداریم چرا که جز هویت شیعی تلقی شده است.
وی با بیان اینکه باید تلاش کرد یاد و نام امام حسین(ع) همیشه زنده باشد افزود: اگر این حرکت امام نبود در راستای اسلام استقامت و ایستادگی شکل نمی گرفت.
وی افزود: اگر این حرکت عظیم حضرت ابا عبدالله(ع) نبود اساسا انقلاب اسلامی نیز رخ نمی داد تا اسلام حیات مجدد به خود بگیر لذا سفارش شده بر مصیبت ابا عبدالله التزام داشته باشیم و باید شاکر باشیم که چنین توفیقی داریم.
معاون دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: امیدواریم همه از اولیا و دوستان امام حسین باشیم و این تبلیغ و حضور در عتبات عالیات وخدمت به زائرین را امام از همه قبول فرماید و این سفر جز بهترین سفر های تبلیغی و مایه خیر و برکت در زندگی فردی و اجتماعی همه شما باشد.
انتهای پیام

captcha