فرهنگ عاشورا مهمترین ظرفیت برای تبیین انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3756930
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
رئیس سازمان تبلیغات:

فرهنگ عاشورا مهمترین ظرفیت برای تبیین انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بر لزوم توسعه و تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورا به منظور تبیین اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.

فرهنگ عاشورا از مهمترین جایگاه‎های تبیین انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی امروز 26 مهرماه در مراسم گردهمایی مبلغان اربعین حسینی در مدرسه امام کاظم(ع) گفت: تحکیم گام های انقلاب اسلامی در مسیر اربعین محقق می شود.
وی افزود: یکی از پیش فرض های مهم در این مسیر آن است که مبلغ اربعین در زمره خادمین الحسین(ع)هستند و وظایف مهم خود را نیز در این زمینه انجام دهد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که در این دهه پرمخاطره انقلاب مردم باید در عرصه های مختلف حاضر باشند و راهی نداریم جز تبیین اسلام انقلابی و این مسیر یعنی مسیر اربعین و عاشورا که از مولفه های مهم اسلام انقلابی است.
وی گفت: اسلامی که امام خمینی(ره) با بهره گیری از معارف ناب اسلام به دنیا عرضه کردند همان اسلام مبتنی بر فرهنگ عاشورا است واین مسیر نورانی باید در عرصه های مذهبی و مناسک عاشورایی جدی دنبال شود.
حسینی قمی اظهارکرد: آنچه که باید محقق شود ایستادگی آحاد جامعه پای این اسلام اصیل و انقلاب اسلامی است؛ عاشورا از مهمترین جایگاه هایی است که به تحکیم انقلاب اسلامی منجر می شود.
انتهای پیام

captcha