روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تولید رضایتمندی‌های عمومی در جامعه دارند
کد خبر: 3756954
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تولید رضایتمندی‌های عمومی در جامعه دارند

گروه سیاسی- معاون فرمانداری بندر خمیر گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تولید رضایتمندی‌های عمومی در جامعه دارند.

 روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تولید رضایتمندی‌های عمومی در جامعه دارند

به گزارش ایکنا از هرمزگان؛ در نشست مشترک مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه به ریاست دهقانی معاونت فرمانداری شهرستان خمیر امروز ۲۶ مهرماه برگزار شد.
فرزاد دهقانی معاون فرمانداری بندر خمیر در این جلسه با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها و خبرنگاران در جامعه اظهار کرد:اطلاع‌رسانی به‌موقع و برقراری ارتباط مؤثر با جامعه از مهم‌ترین اهداف ویژگی‌های روابط عمومی موفق است که دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند برای ارتباط بهتر و مؤثر با جامعه از روابط عمومی قوی و پرتحرک بهره‌مند شوند تا موجب برقراری ارتباط بهتر با مردم شود.
وی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به موضوع ارتباطات و روابط عمومی‌ها در عصر کنونی افزود: علم ارتباطات و روابط عمومی، علم مدیریت چرخه اطلاعات است و روابط عمومی بین سازمان و مردم و افکار عمومی یک ارتباط دوسویه برقرار می‌کند.
دهقانی در ادامه به دیگر نقش‌های روابط عمومی اشاره کرد و ابراز کرد: روابط عمومی‌ها ضمن اینکه عملکرد مدیران و دستگاه‌ها را منعکس و اطلاع‌رسانی می‌کنند، بازخورد این عملکرد را نیز به مدیران و سازمان انتقال می‌دهند تا مدیران با آگاهی از این موارد بتوانند روند‌ها و رویه‌های غلط را اصلاح و نقاط ضعف را از بین ببرند.
معاون فرمانداری خمیر همچنین در این نشست بر برگزاری جلسات آموزشی و بسترسازی مناسب برای تقویت و حمایت از روابط عمومی‌ها تأکید کرد.
قنبری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمیر نیز در این نشست نسبت به پیگیری مطالبات و رفع مشکلات روابط عمومی‌ها و خبرنگاران در شهرستان قول مساعد داد.
همچنین شماری از مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان خمیر در این نشست نظرات و دیدگاه‌های خود را پیرامون نقش روابط عمومی‌ها در توسعه شهرستان ارائه کردند.
انتهای پیام.

captcha