برگزاری آزمون غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث حرم
کد خبر: 3756967
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
مدیر قرآن و عترت آستان مقدس خبرداد:

برگزاری آزمون غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث حرم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها از برگزاری چهلمین دوره آزمون‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت خبرداد و گفت: سالانه 5 هزار نفر به‌صورت ثابت در رشته‌های غیرحضوری مرکز شرکت می‌کنند.

برگزاری چهلمین دوره آزمون غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)به گزارش ایکنا از قم؛ به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف با اشاره به برگزاری چهلمین دوره از آزمون‌های آموزش غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام در روز جمعه 27 مهرماه اظهار کرد: این آزمون در 17 رشته قرآنی و معارفی برای ثبت‌نام کنندگان برگزار خواهد شد.

مدیر قرآن و عترت آستان مقدس رشته‌های حفظ، تجوید، روخوانی، روان‌خوانی، تفسیر، تدبر، آیین همسرداری، تربیت فرزند، سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری و سیر مطالعاتی اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب را از رشته‌هایی عنوان کرد که در روز جمعه آزمون آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار می‌شود. 

وی افزود: ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام نیاز به‌شرط سنی، مدرک تحصیلی و شرایط جنسیتی خاصی ندارد و همه علاقه‌مندان در طول ماه‌ها و فصول مختلف سال می‌توانند در رشته‌های غیرحضوری این مرکز ثبت‌نام کرده و در آزمون‌ها شرکت کنند. 

حضور سالانه 5 هزار نفر در دوره های غیر حضوری
حجت الاسلام والمسلمین مشرف با اشاره به اینکه سالانه 5 هزار نفر به‌صورت ثابت در رشته‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: سالانه به 1500 نفر از سوی مرکز قرآن و حدیث گواهی حضور در دوره‌های آموزشی غیرحضوری اعطا می‌شود. 

وی از استقبال خوب زائران شهرستانی برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی غیرحضوری خبر داد و یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی غیرحضوری می‌توانند به شبستان نجمه خاتون و واحد آموزش‌های غیرحضوری مراجعه کرده و یا با شماره 37175530 تماس حاصل نمایند. 

لازم به ذکر است، ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث همه‌روزه از ساعت 10 صبح الی 13 در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها انجام می‌شود. 

انتهای پیام

captcha