اقامه نماز جمعه در ۱۸ نقطه لرستان
کد خبر: 3756971
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
دانشی خبرداد:

اقامه نماز جمعه در ۱۸ نقطه لرستان

گروه فرهنگی ـ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، نماز جنعه را تریبون بصیرت‌ اعطایی دینی و مذهبی دانست و گفت: نماز جمعه در ۱۸ نقطه استان اقامه می‌شود.

اقامه نماز جمعه در ۱۸ نقطه لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام اصغر دانشی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، امروز پنج‌شنبه، ۲۶ مهر در همایش فصلی ائمه جمعه لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: نماز جمعه در ۱۸ نقطه استان برگزار و ائمه جمعه استان از پویایی و فعالیت خوبی برخوردار هستند.
وی تریبون نماز جمعه را تریبون بصیرت افزایی دینی و مذهبی دانست و افزود: تریبون نماز جمعه در جهت کمک به مدیران، معاونت‌ها و ادارات است.
دانشی با ذکر این مطلب که جلسات فصلی ائمه جمعه استان از از محضر ادارات استفاده شده است، اضافه کرد: ائمه جمعه در تلاش و پویایی ادارات است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، به تغییرات ائمه جمعه استان اشاره کرد و گفت: سه تغییر در مجموعه ائمه جمعه استان ایجاد شد که حجت‌الاسلام حسینی به عنوان امام جمعه بروجرد منصوب و حجت‌الاسلام حسین‌زاده آملی به عنوان امام جمعه پل‌دختر و دوره چگنی نیز حجت‌الاسلام سوری مستقر شد

captcha