تولید ۳۰ مجموعه تلویزیونی در مراکز استان‌های رسانه ملی
کد خبر: 3757027
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
فاطمی خبر داد:

تولید ۳۰ مجموعه تلویزیونی در مراکز استان‌های رسانه ملی

گروه فرهنگی ــ رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید ۳۰ مجموعه تلویزیونی در مراکز استانی تصویب شده است.

 تولید ۳۰ مجموعه تلویزیونی در مراکز استان‌های صداوسیما

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سیدعباس فاطمی، رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی، روز گذشته، 26 مهرماه در بازدید از پشت صحنه و مراحل تولید مجموعه های جلال و فصل دوم روزهای بیقراری در تبریز گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید ۳۰ مجموعه تلویزیونی در مراکز استانی تصویب شده است که سهمیه آذربایجان‌شرقی از این تعداد 3 مجموعه است.
وی افزود: هدف ما ساخت مجموعه های تاریخی نیست بلکه روایت وقایع و رویدادها در بستر داستانی است که مخاطبان در همه نسل‌ها با آن ارتباط برقرار کنند و تاریخ تحولات 40-50 سال گذشته کشور مرور شود.
فاطمی، گفت: ماجراها و شخصیت‌های مجموعه‌ها برگرفته از زندگی‌های واقعی و شرایط جامعه در هر برهه زمانی است تا میزان تاثیرگذاری در جامعه به حداکثر برسد.
رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی، ادامه داد : تولید 30 مجموعه در مراکز استانی موجب ارائه داستانهای جذاب از گوشه و کنار کشور به همراه تصاویری از مناطق مختلف می‌شود و زمینه را برای هنرنمایی استعدادهای بومی فراهم می‌کند در این میان مرکز آذربایجان شرقی ظرفیت‌های فراوانی دارد که قابلیت نمایش پیدا می کند.
مرتضی صفری، مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی هم گفت: مزیت این مجموعه این است که جمعی از هنرمندان و بازیگران شهرهای مختلف ایران در آن حضور دارند و از خود تبریز علاوه بر عوامل پشت صحنه 32 بازیگر مشغول به کارند.
وی افزود: حدود 70 درصد مجموعه تصویربردداری شده است و تلاش می شود برای پخش از شبکه سراسری در بهمن ماه امسال آماده شود.
صفری خاطرنشان کرد: همکاری مشترک بازیگران و چهره های ملی در همه عرصه‌های تولید با همکاران مراکز استانها موجب آموزش و کسب تجربه نیروهای بومی است و این سرمایه ارزشمندی برای ارائه آثار فاخر در آینده محسوب می شود.
انتهای پیام

captcha