مسابقات تیر و کمان بانوان در ماکو برگزار می‌شود
کد خبر: 3757089
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
به‌مناسبت هفته تربیت بدنی؛

مسابقات تیر و کمان بانوان در ماکو برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس اداره ورزش و جوانان ماکو از برگزاری اولین مسابقات تیر و کمان در ماکو به‌مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: امروزه ورزش و تحرک برای بانوان به یک اولویت تبدیل شده‌ است.

برگزاری مسابقات تیر و کمان بانوان در ماکو

حسن احمدی، رئیس اداره ورزش و جوانان ماکو در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، از برگزاری اولین جشنواره روپایی و پنالتی هدفمند، مسابقه تیر و کمان، همایش یوگا برای بانوان در شهرستان ماکو به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات و جشنواره‌ها را ایجاد شور ونشاط در بین جوانان و به‌خصوص میان بانوان عنوان کرد و افزود: امروزه ورزش و تحرک برای بانوان به یک اولویت تبدیل شده و وظیفه اداره ورزش و امور جوانان شهرستان ماکو نیز تامین این نیاز است.

احمدی تاکید کرد: جشنواره روپایی و پنالتی هدفمند بانوان با هدف توسعه و تعمیم ورزش همگانی، فراگیری ورزش، حضور حداکثری افراد جامعه در فعالیت‌های ورزشی و همچنین ارتقاء سطح سلامت و نشاط و شادابی آحاد جامعه برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماکو از استقبال خوب قشر بانوان شهرستان از این مسابقات و جشنواره‌ها خبر داد و گفت: در مسابقات روپایی بزرگسالان کبری علیزاده مقام اول، زهرا رسولی مقام دوم، سپیده محرم‌زاده مقام سوم و در حوزه جوانان سحر محمدزاده مقام اول، فاطمه عزیزی مقام دوم، شیما مرتضی‌زاده مقام سوم و در رده سنی نونهالان نیز اسرا حسین‌پور مقام اول، نگار آیرم مقام دوم، سلدا فرج‌زاده و سلما غلام‌زاده مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماکو همچنین در تشریح نتایج مسابقات پنالتی هدفمند بزرگسالان آرزو درخشانی مقام اول، سپیده تقی‌زاده مقام دوم، سمیرا محمدپور مقام سوم و در حوزه جوانان تارا حسن‌پور مقام اول، سحر محمدزاده مقام دوم، هلین سلیمانی مقام سوم و در رده سنی نونهالان حدیث اکبری مقام اول، ثمین محمدقلی‌زاده مقام دوم، آنیتا بابانژاد مقام سوم را مقام آوران این مسابقات عنوان کرد.

احمدی همچنین از برگزاری مسابقه سه‌جانبه فوتبال بانوان بین تیم‌های ماکو، تبریز و هلال احمر تبریز در طول هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: مسابقه تکواندو بانوانان، مسابقه بین باشگاهی پاورلیفتینگ بانوان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در حوزه خواهران در شهرستان ماکو است.

برگزاری مسابقات تیر و کمان بانوان در ماکو

برگزاری مسابقات تیر و کمان بانوان در ماکو

برگزاری مسابقات تیر و کمان بانوان در ماکو

برگزاری مسابقات تیر و کمان بانوان در ماکو

انتهای پیام

captcha