حمایت از نخبگان؛ راهی مؤثر برای پیشرفت کشور
کد خبر: 3757102
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

حمایت از نخبگان؛ راهی مؤثر برای پیشرفت کشور

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه ارومیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری میان نخبگان اظهار کرد: ایشان فرمودند تصویرسازی منفی و ناامیدکننده از اوضاع ایران، مهمترین دستور کار امروز دشمن بوده اما به فضل الهی تصویر واقعی کشور درست در نقطه مقابل تصویرسازی نظام سلطه قرار دارد و با حمایت از نخبگان کشور می‌توان به پیشرفت کشور کمک بسیار زیادی کرد.

تصویرسازی منفی از ایران؛ مهم‌ترین دستور کار دشمنان نظام جمهوری اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امام جمعه ارومیه امروز، 27 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به حذف کنکور در کشور افزود: روند کنکور به‌مرور زمان از سیستم آموزشی کشور حذف خواهد شد و در این راستا باید مسئولین با درنظر گرفتن نمرات دانش‌آموزان اجازه ندهند تا در جامعه تبعیض قائل شده و حق برخی دانش‌آموزان ضایع شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در میان نخبگان تصریح کرد: ایشان فرمودند تصویرسازی منفی و ناامیدکننده از اوضاع ایران، مهمترین دستور کار امروز دشمن بوده اما به فضل الهی تصویر واقعی کشور درست در نقطه مقابل تصویرسازی نظام سلطه قرار دارد و با حمایت از نخبگان کشور می‌توان به پیشرفت کشور کمک بسیار زیادی کرد.

امام جمعه ارومیه بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب پیشرفت علمی کشور را ضروری عنوان کردند، خاطرنشان کرد: ایشان در ادامه به‌جلو بردن مرزهای دانش بشری، تعامل متقابل، دوجانبه و جدی نخبگان و نظام، مراقبت هوشمندانه و استفاده صحیح از گنجینه نیروی انسانی نخبه و تقویت هویت ملی و آرمان‌خواهی در مجموعه نخبگان اشاره کردند.

وی یادآور شد: در روز قیامت وقتی تمامی انسان‌‌ها در محضر خداوند حاضر می‌شوند، در آن روز از سوی خدا دستور می‌رسد که انسان‌های خوب و بد از یکدیگر جدا شده و خداوند متعال با عدالت کامل و تمام به اعمال مردم رسیدگی خواهد کرد.

قریشی گفت: کسانی که اهل اطاعت خدا و پیامبران هستند، خداوند در نزد خود نگه‌داشته و در بهشت جاویدان به‌ آنان منزل خواهد داد و آنان همیشه خوشحال هستند و نیز ترس بر آنها غلبه نخواهد کرد.

وی بااشاره به اینکه در دنیا اعمال افراد مستقیم بر زندگی انسان‌ها تاثیر می‌گذارد، خاطرنشان کرد: هرکسی که کار گناه و خطایی انجام دهد، باعث می‌شود خود را از روزی خداوند محروم کرده و هرچه‌قدر هم تلاش می‌کند نمی‌تواند روزی را به دست آورد.

انتهای پیام

captcha