مسئولان غرور را کنار بگذارند
کد خبر: 3757103
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

مسئولان غرور را کنار بگذارند

گروه اجتماعی - امام‌ جمعه موقت اصفهان گفت: بسیاری از مسؤلان را غرور گرفته، اما این دسته از مسئولان باید غرور را کنار گذاشته و به مشکلات مردم رسیدگی کنند، زیرا چنین رویکردی مورد رضایت مردم و اسلام نیست.

مسئولان غرور را کنار بگذارند

به گزارش ایکنا از اصفهان،  حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی امروز، 27 مهرماه در خطبه اول نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: اگر مردم ایمان می‌آوردند ما درهای رحمت را به روی آن می‌گشودیم، اظهار کرد: تمام مشکلات بشر نتیجه دور شدن از خداوند است، بنابراین اگر واجبات الهی را انجام دهیم و از محرمات دوری کنیم، قطعا مشکلات‌مان برطرف می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت تقوای الهی افزود: دنیا مانند دریای عمیقی است که بسیاری از مردم در این امواج غرق شده‌اند، بنابراین باید با تقوا بر روی این دریا حرکت کرد تا نجات پیدا کنیم.
امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز در کشور مشکلات زیادی وجود دارد، گفت: اگر راه صحیح یعنی راه تقوا در همه عرصه‌ها را در پیش بگیریم، می‌توانیم از همه این مشکلات گذر کنیم.
میردامادی در ادامه با بیان اینکه امروز مردم به نوعی از مجلس گلایه‌مند هستند و انتقاد دارند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید بدانند کشور ما کشوری اسلامی است و در این کشور صدها هزار نفر جان خود را فدای انقلاب کرده‌اند. رأی مردم به نمایندگان رأی آنها به اسلام است، رهبر انقلاب نیز فرمودند که نمایندگان از تصویب موارد و لوایح مبهم پرهیز کنند.
وی با اشاره به اینکه برخی خواهان ارتباط با آمریکا هستند، افزود: هر کس به دنبال دوستی با آمریکا است، بداند این دوستی عاقبت خوشی نداشته و نخواهد داشت، چرا که این دوستی با شیطان است.
امام‌جمعه موقت اصفهان بیان کرد: بسیاری از مسؤلان را غرور گرفته، اما این دسته از مسئولان باید غرور را کنار گذاشته و به مشکلات مردم رسیدگی کنند، زیرا چنین رویکردی مورد رضایت مردم و اسلام نیست.
انتهای پیام

 

captcha