آغاز دوره‌های آموزش قرائت و تجوید در جامعة‌القرآن زابل
کد خبر: 3757175
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

آغاز دوره‌های آموزش قرائت و تجوید در جامعة‌القرآن زابل

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدير واحد بانوان جامعة‌القرآن‌الكريم زابل گفت: دوره‌های آموزش قرائت و تجوید قرآن کریم ویژه بانوان از امروز در این مرکز قرآنی آغاز می‌شود.

لاله نخجوان، مدير واحد بانوان جامعة‌القرآن‌الكريم زابل، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: دوره‌های آموزش قرائت و تجوید قرآن کریم ویژه بانوان از امروز در این مرکز قرآنی آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: این دوره‌ها ویژه بانوان 15 ساله به بالا است که در دو گروه بانوان بی‌سواد و باسواد، با مربیگری زهرا حسن‌زاده، طاهره زارعی، ملیحه کهخا و زهرا خیاط برگزار می‌شود.
مدير واحد بانوان جامعة‌القرآن‌الكريم زابل بیان کرد: این دوره‌ها به مدت سه ماه به طول می‌انجامد و در پایان، قرآن‌آموزانی که در آزمون نهایی امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه آموزشی از سوی جامعة‌القرآن قم دریافت می‌کنند.
وی با بیان اینکه در اين دوره بانوان كتاب «روخوانی و روانخوانی» استاد «علی قاسمی» و «تجويد» را از كتاب «حلية‌القرآن» می‌آموزند، افزود: هدف از برگزاری اين دوره آشنايی بانوان با رشته‌های مختلف قرآن، ارتقای سطح علمی آنان، گسترش علوم قرآنی در جامعه و ريشه كنی بی‌سوادی قرآنی است.
نخجوان اظهار کرد: دوره‌های آموزش تفسیر موضوعی قرآن، مفاهیم و احکام ویژه بانوان نیز در مرحله ثبت‌نام است و به زودی در جامعة‌القرآن‌الكريم زابل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha