ترویج ارزش‌های نهضت حسینی با استفاده از ظرفیت مداحان و پیرغلامان
کد خبر: 3757186
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

ترویج ارزش‌های نهضت حسینی با استفاده از ظرفیت مداحان و پیرغلامان

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مداحان اهل بیت(ع) و پیرغلامان، همواره برای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی تلاش کرده‌اند و باید از ظرفیت این افراد برای ادامه نهضت حسینی استفاده کنیم.

جهت ترویج ارزش‌های نهضت حسینی از ظرفیت مداحان و پیرغلامان استفاده شودبه گزارش ایکنا از ردبیل، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته ۲۷ مهرماه در دیدار با «صدیف خان‌محمدی» مداح و پیرغلام حسینی در مشگین‌شهر، تصریح کرد: مداحان اهل بیت حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند که این مسئله سبب تقویت دفاعی بین رزمندگان می‌شود.
وی بیان کرد: مداحان اهل بیت(ع) با تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی بسیار تلاش کرده‌اند و تلاش بر ادامه نهضت حسینی برای ما بسیار مهم است و باید از ظرفیت مداحان و پیرغلامان در این زمینه استفاده کنیم و همچنان نیز راه و هدف امام حسین(ع) را ادامه خواهیم داد که این موضوع باید در جامعه نهادینه شود.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رزمندگان عاشورایی در دوران دفاع مقدس برای دفاع از نهضت حسینی تلاش کرده‌اند و تا پایان از ارزش‌های عاشورا دفاع می‌کنیم که نقش مداحان در این زمینه بسیار مهم و اساسی است و راه را به همراه مداحان زیربیرق امام حسین(ع) ادامه می‌دهیم.
بابازاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله مشگینی و سرداران شهید نیز تصریح کرد: دفاع از ارزش‌های عاشورا مهم‌ترین هدف عاشورا بود و باید ما هم از این آرمان‌ها حفظ و نگهداری کنیم و اهمیت این موضوع زمانی به اثبات می‌رسد که شهدای والامقام کشورمان جانانه از خاک میهن کشورمان دفاع کرده‌اند.
وی اظهار کرد: ایام ماه محرم و صفر فرصت مناسبی برای انسان‌سازی و عبرت‌گیری از عاشورا است و درس گرفتن از نهضت عاشورا باید در جامعه نهادینه شود که این امر یک لازمه اساسی در جامعه است و همگان باید به این مسئله اهتمام بورزند.
انتهای پیام

captcha