نهاد‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایرانی ـ اسلامی تلاش کنند
کد خبر: 3757194
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

نهاد‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایرانی ـ اسلامی تلاش کنند

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر با اشاره به ضرورت تلاش نهاد‌های فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه، گفت: ترویج فرهنگ ایرانی ـ اسلامی از وظایف اصلی نهاد‌های فرهنگی است.

نهاد‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی تلاش کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام لطیف صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر امروز، 28 مهرماه در جلسه مشترک با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیر تصریح کرد: جایگاه فرهنگ جایگاه خطیری است که باید به‌خوبی شناخته شود و در این بخش همه ما وظیفه مهمی بر عهده داریم.
صالحی گفت: آگاهی‌بخشی صحیح و فرهنگ‌سازی مناسب در بین جامعه با زبان هنر از جمله مسائلی است که باید به آن توجه شود و در این بخش تلاش داریم تا ضمن شناساندن هنر هنرمندان به آحاد جامعه، برای فرهنگ‌سازی مختلف از زبان هنر استفاده شود.
وی افزود: با تعامل دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی شهرستان به ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توان در بسط و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه گام‌های اساسی برداشت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر در ارتباط با بهترین الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری که به‌عنوان دغدغه و از اهداف اصلی جمهوری اسلامی ایران، بحث ایجاد تمدن نوین اسلامی است.
در ادامه، ولی عیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیر با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی با جدیت در این نهاد پیگیری می‌شود، افزود: بر این باور هستیم که آنچه که فضای معنویت جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد را باید با برنامه‌های فرهنگی به‌روز پاسخ بدهیم.
انتهای پیام

captcha