توزیع روزانه ۶ هزار پرس غذای ایرانی در موکب اوقاف البرز
کد خبر: 3757237
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

توزیع روزانه ۶ هزار پرس غذای ایرانی در موکب اوقاف البرز

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: موکب اوقاف البرز با توزیع روزانه ۶ هزار پرس غذای گرم ایرانی در وعده‌های ناهار و شام پذیرای زائران حسینی می‌شود.

توزیع روزانه 6 هزار پرس غذای ایرانی در موکب اوقاف البرز

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیر کل اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اوقاف البرز برای چهارمین سال متوالی است که اقدام به راه‌اندازی موکب در ایام اربعین حسینی می‌کند.
وی افزود: امسال نیز همچون سال گذشته موکب البرز در صحن حضرت زهرا(س) و در کنار بارگاه حضرت امیرالمومنین علی(ع) در نجف میزبان زائران حسینی خواهد بود.
این مسئول بیان کرد: در این موکب علاوه بر توزیع روزانه 6 هزار پرس غذای گرم ایرانی در وعده‌های ناهار و شام، روزانه 1500 پرس صبحانه و هفت هزار میان وعده شامل کیک، بیسکویت، چای و آب توزیع می‌شود.
صالحی گفت: همچنین در این موکب علاوه بر تهیه وعده‌های غذایی، یک چایخانه و یک خیمه معرفت به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به زائران است.
مدیر کل اوقاف البرز در ادامه از اعزام خادمان به نجف اشرف سخن به میان آورد و افزود: برای ایام اربعین امسال 46 خادم برای خدمات‌رسانی به نجف اشرف اعزام شدند که نخستین گروه به تعداد هشت نفر سه‌شنبه، 24 مهرماه و دومین گروه صبح روز جمعه، 27 مهرماه راهی عراق شدند.
وی در پایان گفت: موکب حضرت علی‌بن‌ابیطالب(ع) اوقاف و امور خیریه البرز از 29 مهرماه تا هشتم آبان‌ماه به مدت 10 روز به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌کند.
انتهای پیام

captcha