اعزام ۱۳۵ دانش‌آموز نهاوندی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 3757309
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

اعزام ۱۳۵ دانش‌آموز نهاوندی به اردوی راهیان نور

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه نهاوند از اعزام ۱۳۵ دانش‌آموز دختر دبیرستان‌های این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

اعزام 135 دانش‌آموز نهاوندی به اردوی راهیان نور

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از پایگاه خبری گرو، ‌کامران کریمی، فرمانده سپاه نهاوند گفت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان غیور ایران اسلامی اردوهای راهیان نور در شهرستان نهاوند آغاز شده است.
وی اظهار کرد: هم‌زمان با اولین ماه از شروع سال تحصیلی جدید اولین گروه از دختران دبیرستان‌های شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور تأثیر بسیار خوبی در نسل جوان دارد چون این عزیزان دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند بازدید از این مناطق و دیدن مکان‌هایی که رزمندگان عزیزمان در این مناطق از انقلاب اسلامی دفاع کردند؛ بسیار مفید و اثرگذار است.
وی عنوان کرد: با هماهنگی‌های خوبی که با اداره آموزش‌وپرورش شهرستان نهاوند داریم 24 مهر ماه، تعداد 135 دانش‌آموز دختر دبیرستان‌های نهاوند به‌عنوان اولین کاروان شهرستان نهاوند در سال تحصیلی جدید به مناطق جنگی غرب کشور اعزام شدند.
کریمی گفت: تا پایان سال نیز همچنان اعزام دانش‌آموزان پسر و دختر شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود بیش از 2200 دانش‌آموز از سرزمین‌های عشق و حماسه بازدید کنند.
وی ادامه داد: با توجه به تهاجم نرم و فرهنگی دشمن برای منحرف کردن نسل جوان و دور کردن آن‌ها از فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری اردوهای راهیان نور بسیار مفید خواهد بود.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: این دانش‌آموزان در این اردوی دوروزه از مناطق عملیاتی بازی دراز، پادگان ابوذر، تنگه مرصاد و سایر مناطق بازدید خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha