مستند «معاهده‌های شکست خورده»؛ روایتگر دشمنی منافقان با ملت ایران
کد خبر: 3757375
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

مستند «معاهده‌های شکست خورده»؛ روایتگر دشمنی منافقان با ملت ایران

گروه هنر ــ در مستند «معاهده‌های شکست خورده» به دشمنی منافقان نسبت به ملت ایران پرداخته می‌شود. بخشی از این مستند روایت‌گر ترورهایی است که در دهه شصت توسط این گروه‌ انحرافی انجام شد.

به گزارش ایکنا، مستند «معاهده‌های شکست خورده» که به پخش هیسپان تی وی رسیده، روایت‌گر چهار دهه دشمنی فرقه مجاهدین خلق علیه نظام و مردم ایران است. روایتی از زمان شکل‌گیری این سازمان، انحراف، خیانت و ایجاد رعب و انجام ترور مردم بی‌گناه ایران است. در این مستند کارگردان سعی کرده از سه چشم انداز، تاریخ خیانت و مبارزه این سازمان را به تصویر کشد. چشم انداز اول دوران انقلاب تا جنگ تحمیلی، دوران دوم سیر خیانت‌ها و همکاری با عراق در دوران جنگ و چشم اندازه سوم دست اندازی‌ها و کارشکنی‌های سیاسی دوران بعد از جنگ با مردم ایران است.

باران بهشتی، نویسنده و کارگردان «معاهده‌های شکست خورده» به دقت نشان می‌دهد که فرقه مجاهدین خلق برای رسیدن به قدرت چگونه تمام موازین عقلانی و اخلاقی را زیرپا می‌گذارند و برای دست‌یابی به حکومت مسیر خود را بواسطه همکاری با بدنام‌ترین نهادهای سیاسی جاسوسی پیگیری می‌کنند.

مستند «معاهده های شکست خورده» ( Failed Agreements) محصول سال 2018 واحد مستند پرس تی وی، در دو قسمت 25 دقیقه‌ای، یکشنبه 29 مهرماه ساعت 8:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان روز بازپخش می‌شود.

«ما مردم»؛ موضوع ناپدید شدن جمال خاشقچی را بررسی می‌کند

برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بررسی موضوع ناپدید شدن جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار معروف عرب و از منتقدان رژیم سعودی و حواشی آن می‌پردازد. این برنامه با مروری بر گمانه‌زنی‌هایی درباره قتل خاشقچی توسط سعودی‌ها، رویکرد ترامپ نسبت به این مسئله علی‌رغم روابط نزدیک میان آمریکا و عربستان را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد. کمال حوواش کارشناس میهمان این برنامه است و از دیگر محورهای مورد بحث در این زمینه می‌توان به فشار بر عربستان در پی ناپدید شدن خاشقچی در سفارت این کشور در ترکیه و تصمیم برخی از کمپانی‌های بزرگ آمریکایی از قبیل فورد موتور و جی‌پی مورگان مبنی بر توقف فعالیت‌هایشان در عربستان در پی این اتفاق اشاره کرد.

«ما مردم» در ادامه با حضور «جو لومباردو»، فعال صلح‌طلب آمریکایی به بررسی موضوع ناتوانی آمریکا در مذاکره با طالبان و دستیابی به صلح در افغانستان پرداخته و با نگاهی به مذاکرات دولت ترامپ با طالبان و ملاقات نماینده آمریکایی با شش نفر از اعضای طالبان در دوحه قطر در مورد نگرانی دولت افغانستان نسبت به نتیجه این مذاکرات به گفت‌و‌گو می‌پردازد. این برنامه همچنین سیاست‌های ترامپ در افغانستان و اهدافی که آمریکا در پشت پرده این مذاکرات و برقراری صلح در افغانستان دنبال می‌کند را مورد بررسی قرار می‌دهد.

«ما مردم» روز شنبه 28 مهرماه ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت 23:00، دوشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و سه‌شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

انتهای پیام

captcha