بازدید مسئولان قرآنی ارشاد و تبلیغات قم از مدرسه شبانه‌روزی حفظ امام سجاد(ع)
کد خبر: 3757408
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

بازدید مسئولان قرآنی ارشاد و تبلیغات قم از مدرسه شبانه‌روزی حفظ امام سجاد(ع)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مسئول امور قرآنی ارشاد و معاونت قرآن و عترت تبلیغات اسلامی قم از مدرسه شبانه‌روزی حفظ و مفاهیم یک‌ساله امام سجاد(ع) این استان بازدید کردند.

حجت‌اسلام والمسلمین حمیدرضا لیمویی، مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ و مفاهیم یک‌ساله کل قرآن کریم امام سجاد(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا اظهار کرد: مصطفی میرعرب، مسئول امور قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد صالح‌نژاد، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عظیمی، معاونت قرآن و عترت سازمان تبلیغات در استان قم و مشاور قرآنی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حبیب‌الله عزیزی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه قم از فعالیت‌های این مدرسه بازدید کردند.
وی ادامه داد: طی این بازدید، گزارشی از فعالیت‌های مرکز و زمینه فعالیت‌های مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) ارائه شد و این مسئولان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و نحوه حفظ و برنامه‌ آموزش حفاظ مؤسسه قرار گرفتند.
لیمویی با اشاره به اینکه احمد دباغ، حافظ و قاری روشندل کشورمان به عنوان مشاور هفته‌ای یک بار در مرکز حضور دارند، بیان کرد: در پایان این مراسم از محفوظات حفاظ سؤال پرسیده شد و سپس هدایایی به قرآن‌آموزان برتر داده شد.
یادآور می‌شود، مدرسه امام سجاد(ع) به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم و مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از مرداد‌ماه سال ۹۶ افتتاح شده است.
انتهای پیام

captcha