«نت تلنت 2018» در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3757426
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

«نت تلنت 2018» در اصفهان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - رویداد «نت تلنت 2018 (Net Talent 2018)» با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای مجازی، آبان‌ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

«نت تلنت 2018» در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، سومین رویداد نت تلنت، جهت شناسایی و معرفی استعدادهای مجازی به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، خیریه شجره طیبه و گروه رسانه‌ای ایران فا با عنوان «نت تلنت 2018 (Net Talent 2018)" آبان ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.
در این رویداد که تجربه محور می‌باشد، قرار است سخنرانان تجربه‌های شکست و پیروزی خود را با شرکت کنندگان به اشتراک بگذارند، همچنین در این رویداد موارد آموزشی در خصوص کسب و کارهای اینترنتی نیز مطرح خواهد شد.
مهدی علیپور موسس استارت آپ‌های آوابوک (فرابوک) و میلوژی، مجید علوی زاده موسس مجید آنلاین، وحید رجبلو موسس توانیتو، میلاد صالحی موسس اپریویو و حسین طالبی مدیرعامل شرکت مهندسی کسرا از سخنرانان این رویداد هستند.
همچنین در این رویداد پشوتن پورپزشک مدیرعامل فروشگاه اینترنتی بامیلو بعنوان میهمان ویژه و سخنران اصلی حضور دارد.
این رویداد پنجشنبه 10 آبان ماه 1397در تالار ادب اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته، بلوار هشت بهشت برگزار می‌شود.
لازم به توضیح است کلیه عواید حاصل از ثبت‌نام در این رویداد صرف امور نیک در خیریه شجره طیبه می‌شود. علاقمندان حوزه فن آوری اطلاعات و دنیای مجازی برای حضور در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی nettalent.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha