عکاس سنندجی دو عنوان برگزیده جشنواره دانشگاه ورشو لهستان را از آن خود کرد
کد خبر: 3757481
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

عکاس سنندجی دو عنوان برگزیده جشنواره دانشگاه ورشو لهستان را از آن خود کرد

گروه فرهنگی- سالار ارکان مقام دوم و سوم جشنواره دانشگاه ورشو لهستان در دو بخش زبان و فرهنگ در اطراف من و زبان و مردم آن را کسب کرد.

عکاس سنندجی دو عنوان برگزیده جشنواره دانشگاه ورشو لهستان را از آن خود کرد

کورش احمدی، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از کسب موفقیت عکاس کردستانی در جشنواره My language. My culture. دانشگاه ورشو لهستان خبر داد و اظهار کرد: سالار ارکان توانست مقام های دوم و سوم دو بخش زبان و فرهنگ در اطراف من و زبان و مردم آن این جشنواره را کسب کند.
وی با اشاره به بخش های رقابتی این جشنواره عنوان کرد: این جشنواره در بخش زبان و فرھنگ در اطراف من شامل عکس‌ھایی با مضمون حضور زبان و فرھنگ در فضا، منظره یا اشیا و بخش زبان و مردم آن شامل عکس‌ھایی از مردم و فرھنگ شان در ارتباط با زبان اقلیت بود.
وی بخش در اینجا و در حال حاضر را شامل عکس ھای مستند سازی موقعیت‌ھای گذشته و حال و رویدادھای مرتبط با تنوع زبانی و فرھنگی و یا فعالیت ھای زبانی را از دیگر بخش های این جشنواره برشمرد و افزود: در این بخش آثار به زبان‌ھای اقلیت یا زبان‌ھای غیراستاندارد و فرھنگ آنھا بود.
احمدی با بیان اینکه نتایج این جشنواره ١۵ اکتبر ٢٠١٨ برابر با ٢٣ مهرماه ١٣٩٧ اعلام شد، افزود: سالار ارکان عکاس هنرمند کردستان توانست دو عنوان برگزیده این جشنواره را از آن خود کند.
سالار ارکان متولد سال ۷۶ است که قریب به سه سال است، به صورت حرفه ای عکاسی می‌کند وی در ٢٥ نمایشگاه گروهی سراسری شرکت کرده است و آثارش به بخش نمایشگاهی ٢٠ جشنواره داخلی نیز راه یافته است.
یادآور می‌شود؛ شرکت در شمار زیادی از نمایشگاه گروهی در سنندج و ٢ نمایشگاه انفرادی و عکاس سه فیلم کوتاه و ٢ تئاتر استانی نیز از فعالیت‌های این هنرمند و عکاس جوان است.
انتهای پیام

captcha