تأسیس موزه تخصصی دائمی عکاسی در مشگین‌شهر
کد خبر: 3757543
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

تأسیس موزه تخصصی دائمی عکاسی در مشگین‌شهر

گروه فرهنگی - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: به‌منظور ارج نهادن به هنر عکاسی موزه عکاسی در مشگین‌شهر دایر می‌شود.

تأسیس موزه تخصصی دائمی عکاسی در مشگین‌شهربه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد رستمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین‌شهر، روز گذشته ۲۸ مهرماه در جلسه راه‌اندازی موزه عکاسی در مشکین‌شهر با اشاره به اهمیت و لزوم تأسیس موزه هنری در این شهرستان گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور فراهم کردن فضا و امکانات مناسبت برای برپایی موزه هنری تخصصی عکاسی، نهایت مشارکت و همکاری را داشته باشند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین شهر افزود: موزه هنری موقتاٌ در محل خانه جوان در پارک لاله با در نظر گرفتن شرایط ایمنی شروع به کار کرده و پس از راه‌اندازی موزه اصلی شهر در بقعه شیخ حیدر، به مکان مناسبی در موزه انتقال داده خواهد شد.
وی ادامه داد: این موزه دارای مجموعه‌ای از وسایل و ابزار آلات عکاسی شامل دستگاه‌ها و دوربین‌های قدیمی موجود و ابزار‌های مورد نیاز عکاسی در شهرستان مشگین شهر بوده که طی چندین سال توسط موسسه هنری رویای خیاو هنر گردآوری شده است.
انتهای پیام

captcha