ارسال بیش از ٣٠٠ اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه «وله زیر»
کد خبر: 3757550
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

ارسال بیش از ٣٠٠ اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه «وله زیر»

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی داستان کوتاه وله زیر، بیش از ٣٠٠ اثر از نقاط مختلف کشور به این جشنواره ارسال شد.

ارسال بیش از ٣٠٠ اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه «وله زیر»به گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر محمدپور، معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، روز گذشته، ۲۸ مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره داستان کوتاه وله زیر، از ارسال بیش از ٣٠٠ اثر از نقاط مختلف کشور به این جشنواره ملی خبر داد و افزود: استقبال مناسب و پرشور نویسندگان و اصحاب قلم با ارسال آثارشان به این جشنواره از اقصی نقاط کشور نشان از اهمیت و ضرورت برگزاری چنین جشنواره‌هایی در سطح کشور دارد.
وی با اشاره به اتمام فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره افزود: بیش از ٣٠٠ داستان به دو زبان ترکی و فارسی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از این تعداد ٤٥ اثر ترکی و ٢٦٠ اثر فارسی است.
معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش آزاد و بخش ویژه، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی برگزار خواهد شد که به دبیرخانه جشنواره، آثاری نیز در قالب بخش ویژه ارسال شده است.
وی بیان کرد: نتایج نهایی داوری آثار اوایل آذرماه اعلام و اختتامیه جشنواره با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار خواهد شد. همچنین آثار منتخب در قالب کتابی به چاپ خواهد رسید.
محمدپور عنوان کرد: اختتامیه جشنواره ملی داستان کوتاه وله زیر در آذرماه سال جاری به‌همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با همکاری بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان، مؤسسه فرهنگی و هنری گلشن و آبدرمانی وله زیر برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha