ضرورت افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در دهه فجر امسال
کد خبر: 3757577
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

ضرورت افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در دهه فجر امسال

گروه فرهنگی ـ استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان همزمان با آغاز دهه فجر شد.

ضرورت افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در دهه فجر امسال

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، در خصوص مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، اظهار کرد: مقرر شد شرکت‌های آبفای شهری، برق و گاز نسبت به واگذاری انشعاب به این مرکز فرهنگی اقدام کنند.
وی افزود: اگر قانون بیان کرده که اعطای انشعابات آب، برق و گاز به این مراکز رایگان است و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان به منظور ارائه خدمات بهانه‌گیری کنند آن دستگاه‌ها را تا دادخواست قانونی پیش خواهم برد، بنابراین لازم است هر چه سریع‌تر برای نصب انشعابات اقدام صورت گیرد.
در ادامه علی شهریارپور، معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از طرح‌های مهم بوده که سال ۸۹ مصوب و عملیات اجرایی آن از سال ۹۰ آغاز شده است.
‌شهریارپور افزود: زیربنای این طرح حدود چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار اولیه ۱۱ میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات ملی هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات استانی یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان اختصاص یافت.
وی بیان کرد: سال گذشته یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع ملی برای این طرح مصوب شد که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ابلاغ شد.
شهریارپور تاکید کرد: لازم است از محل منابع متمرکز، اعتباراتی به این طرح اختصاص داده شود، زیرا هزینه اجرای این پروژه هر ساله مشمول افزایش قیمت می‌شود.
وی تصریح کرد: ۱۱ میلیارد تومان دیگر برای بهره‌برداری از این طرح مورد نیاز است زیرا زیربنای این طرح به شش هزار و ۲۰۰ متر مربع رسیده است.
معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: تامین اعتبار این طرح به دلیل محدود بودن منابع استانی امکانپذیر نیست.
وی خاطرنشان کرد: امسال برای محوطه‌سازی این طرح ۳۱۰ میلیون تومان مصوب شد.
انتهای پیام

captcha