دشمنان با استفاده از فضای مجازی سعی در ایجاد خلل در عظمت اربعین دارند
کد خبر: 3757588
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

دشمنان با استفاده از فضای مجازی سعی در ایجاد خلل در عظمت اربعین دارند

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه فضای مجازی دست مایه‌ای برای توطئه‌افکنی دشمنان شده است، گفت: دشمنان با استفاده از فضای مجازی سعی در ایجاد خلل در عظمت اربعین حسینی دارند.

دشمنان با استفاده از فضای مجازی سعی در ایجاد خلل در عظمت اربعین دارند

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با بیان اینکه راه حق، صراط مستقیم و منتهی به الله همیشه دشمن داشته است، اظهار کرد: همه انبیای الهی که مروج ارزش‌ها و در پی اجرای حق و عدالت بوده‌اند با کفر و طاغوت در تقابل بوده‌اند و مکتب امام حسین(ع) هم از این قائده مستثنی نیست؛ چرا که ایشان کشته مبارزه با ظلم است.
وی با اشاره به اینکه امروزه دشمنان دین و پیروان اجداد خلف‌شان که در تضاد و دشمنی با اهل بیت(ع) بودند همان راه کثیف را ادامه می‌دهند، افزود: بالطبع این روش را امروز به شیوه‌ای نوین مدیریت می‌کنند واز هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اعتقادات مردم فروگذار نمی‌کنند.
حجت‌الاسلام کرمی اعلام کرد: دشمنان در قبال عظمت عاشورا و اربعین حسینی که جزء بزرگترین اجتماعات بشریست اگر لازم شد سکوت مرگبار تعمدی می‌کنند، اگر شد دروغ‌پردازی حرفه‌ای می‌کنند، اگر شد شبهه ایجاد می‌کنند که این راه نورانی را خاموش کنند.
وی بیان کرد: دشمنان همچنین به روش‌های مختلف و از طریق همه فن‌ آوری‌های روز دنیا از جمله فضای مجازی استفاده می‌کنند که خللی دراین راه مقدس ایجاد کنند و بتوانند تفرقه‌هایی بین مسلمانان به وجود بیاورند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تأکید کرد: این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند که باید بسیار هوشمندانه و با دقت و درست عمل کنیم که معاندان دین به اهداف شوم خودشان نرسند.
وی یادآور شد: این امر نیازمند همراهی همه دستگاه‌های فرهنگی و امنیتی نظام است که آگاهی‌بخشی لازم را برای مردم داشته و البته مردم عزیز ما هم همکاری مناسب با مسئولان را داشته باشند که در این صورت همه توطئه‌ها خنثی می‌شود.
انتهای پیام

captcha