تمدید مهلت ارسال اثر به «جایزه داستان‌های حماسی»
کد خبر: 3757589
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
مرادی خبر داد:

تمدید مهلت ارسال اثر به «جایزه داستان‌های حماسی»

گروه ادب ــ رئیس حوزه هنری از تمدید مهلت ارسال اثر به نخستین دوره «جایزه داستان‌های حماسی» تا پایان آبان ماه خبر داد.

تمدید مهلت ارسال اثر به «جایزه داستان‌های حماسی»میثم مرادی، رئیس حوزه هنری خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ درباره «جایزه داستان‌های حماسی» گفت: این جشنواره برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود و به سبب جذابیت موضوعی و بدیع بودن آن که اقتباس از داستان حماسی رزم‌نامه ایران در شاهنامه فردوسی است، استقبال مخاطبان در سراسر کشور خوب بوده است.

وی افزو.د: امیدواریم از نظر کمی و کیفی شاهد آثار خوبی باشیم و طرح‌های متنوعی به دبیرخانه ارسال شود. در همین راستا از 15 اثر برگزیده با اهدای 4 میلیون تومان، برای نگارش داستان بلند حمایت خواهد شد.

مرادی در ادامه عنوان کرد: مهلت ارسال طرح‌ها به این دبیرخانه جشنواره تا 15 آبان ماه بود که پیشنهاد شد، این مهلت تا پایان آبان ماه تمدید شود.

یادآور می‌شود، فراخوان در دو مرحله « ارسال طرح» و «نگارش داستان بلند» برگزار می‌شود، در مرحله اول، هر نویسنده باید «طرح داستان بلند» خود را در قالب هزار کلمه به دبیرخانه ارسال کند و در مرحله دوم، 15 طرح برگزیده در قالب داستان بلند و با حجم حداکثر 25 هزار کلمه نگارش می‌شود.

دبیر علمی این جشنواره سعید تشکری است و آثار نیز از سوی قاسمعلی فراست، زهرا زواریان، علی‌اصغر عزتی پاک و حسین شهرستانی داوری و ارزیابی می‌شوند.

انتهای پیام

captcha