ثبت‌نام اربعین در زنجان به مرز ۱۳ هزار نفر رسید
کد خبر: 3757598
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

ثبت‌نام اربعین در زنجان به مرز ۱۳ هزار نفر رسید

گروه فرهنگی - مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای زیارت اربعین در سامانه سماح امروز از مرز ۱۳ هزار نفر عبور کند.

ثبت‌نام اربعین به مرز 13 هزار نفر رسیدفرامز بابایی، مدیر حج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: تعداد 12 هزار و 908 نفر از استان زنجان برای شرکت در گردهمایی اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که تا پایان روز 28 مهرماه برای 12 هزار و 300 نفر ویزا صادر شده است.
وی هزینه دریافت ویزای اربعین را نزدیک به 235 هزار تومان برشمرد و گفت: با توجه به استقبال مردم پیش‌بینی می‌کنیم تعداد ثبت‌نام کنندگان برای زیارت اربعین امروز از مرز 13 هزار نفر عبور کند.
مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه بدون دریافت ویزا امکان سفر به کشور عراق وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ویزا بین 48 تا 72 ساعت برای افراد صادر می‌شود و افراد پس از ورود به کشور عراق به مدت یک ماه امکان اقامت دارند.
وی با اشاره به اینکه زائران استان زنجان از مرز مهران به کشور عراق اعزام می‌شوند، بیان کرد: افزاد برای برگشت خود می‌توانند از مرزهای دیگر هم استفاده کنند اما معمولا همه از محلی که رفتند از همان مسیر بازمی‌گردند.
بابایی تصریح کرد: از افرادی که در سامانه سماح ثبت‌نام کردند تقاضا داریم در همین ایام نسبت به سفر معنوی خود اقدام کنند چرا که این ویزا با ارز ثانویه دریافت شده و ممکن است پس از ایام اربعین از سفر آن‌ها ممانعت به عمل بیاید.
انتهای پیام
captcha