آخرین مهلت صدور ویزای اربعین در بیرجند
کد خبر: 3757603
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
فردا؛

آخرین مهلت صدور ویزای اربعین در بیرجند

گروه اجتماعی- مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی گفت: متقاضیان تشرف به مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) تا فردا فرصت دارند برای اخذ ویزا از کنسولگری عراق در بیرجند به یکی از دفاتر زیارتی استان مراجعه کنند.

آخرین مهلت صدور ویزای اربعین در بیرجند

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ابوالفضل نوفرستی، مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی، امروز 29 مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون 21 هزار ویزای اربعین توسط کنسولگری عراق در بیرجند صادر شده و تمامی زائرینی که تاکنون گذرنامه خود را تحویل داده‌اند، موفق به اخذ ویزا در کوتاه ترین زمان ممکن شده‌اند.
وی افزود: باتوجه به اینکه کنسولگری عراق به صورت موقت در بیرجند راه اندازی شده است و از طرفی بیشتر متقاضیان تشرف به اربعین ویزای مربوطه را اخذ کرده‌اند لذا به علت اتمام ماموریت، هیأت کنسولی عراق در روز سه شنبه یکم آبان‌ماه، استان را ترک خواهند کرد.
مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی بیان کرد: از زائرینی که قصد تشرف به عتبات عالیات و حضور در مراسم جهانی اربعین حسینی(ع) امسال را دارند درخواست می‌شود برای اخذ ویزا حداکثر تا فردا، 30 مهرماه، به یکی از دفاتر زیارتی استان مراجعه کنند.
نوفرستی یادآور شد: بعد از این تاریخ، ویزاها توسط کنسولگری عراق در مشهد و تهران صادر خواهد شد که طبیعتاً به زمان بیشتری نیاز دارد.
انتهای پیام

captcha