تکیه به دستاوردهای ‌دفاع مقدس از افتخارات ملت ایران است
کد خبر: 3757615
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

تکیه به دستاوردهای ‌دفاع مقدس از افتخارات ملت ایران است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه باافتخار به دوران دفاع مقدس نگاه می‌کنیم، ابراز کرد: دشمن کینه و عناد نسبت به جمهوری اسلامی دارد و حیات انقلابمان را مرگ خود می‌داند.

 همواره با افتخار به دوران دفاع مقدس نگاه می‌کنیم

به گزارش ایکنا از قزوین، هفتمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و 63 شهید کارمند استان قزوین با حضور مسئولان استانی، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) امروز، 29 مهرماه در حال برگزاری است.
‌محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم، اظهار کرد: تکریم بندگان مخلص خداوند تکلیف و وظیفه همه ماست.
وی با اشاره به اینکه توجه و تفکر در اهداف و سیره شهدا امری مهم است تا بدین‌وسیله بتوانیم راه آن‌ها را ادامه دهیم، تصریح کرد: دشمن در تلاش بود تا یکپارچگی کشور و هویت ملی و دینی ما را از بین ببرد و تمام برآوردهای خود را بر این اساس قرار داده بودند اما با لطف خداوند و ایستادگی ملت و اهدای بیش از 300 هزار شهید موجب شد عزت و اقتدار کشورمان باقی بماند.
فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه با افتخار به دوران دفاع مقدس نگاه می‌کنیم، ابراز کرد: دشمن کینه و عناد نسبت به جمهوری اسلامی دارد و حیات انقلابمان را مرگ خود می‌داند.
شاهرخی عنوان کرد: 3 مؤلفه پیروزی انقلاب ما شامل رهبری، مردم و اعتقادات و باورهای راسخ آن‌ها موجب شد برای آن هزینه کرده و فرهنگ ایثار فرهنگ قالب جامعه شود که باید تلاش کنیم این 3 مؤلفه باقدرت باقی بماند.
وی تصریح کرد: هر اقدام دشمن با شکست مواجه شد، اقداماتی چون ترور گسترده 17 هزار نفر، میزان نفوذ و حضور عوامل دشمن و توطئه‌های مختلف موجب شد انقلاب پابرجا بماند که دلیل آن درصحنه بودن مردم بود.
فرمانده سپاه صاحب‌الأمر‌(عج) استان قزوین تشریح کرد: استکبار جهانی سرمایه‌گذاری در مسیر ناامید کردن مردم نسبت به کارآمدی نظام را آغاز کرده است و با بهره از ابزار مختلف چون رسانه و فضای مجازی عملیات روانی گسترده‌ای را انجام می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: در آخرین نظرسنجی گسترده‌ای که سپاه پاسداران برای داشتن برآورد دقیق از وضعیت انجام داده در قسمتی از آن اصول و مبانی انقلاب اسلامی و میزان رضایت مردم از دستگاه‌های مختلف را مورد توجه قرار داده‌ شده است طی آن مشاهده شد 75 درصد جامعه آماری معتقدند می‌توان جامعه را با موازین و قوانین برگرفته‌ شده از اسلام اداره کرد.
شاهرخی اعلام کرد: دشمن از جایگاه رهبری ضربات سهمگینی خورده است و تلاش دارد جایگاه آن را از بین ببرد اما طبق این نظرسنجی 85 درصد جامعه آماری معتقدند اطاعت از رهبری در هر شرایطی لازم است و 80 درصد نیز ولایت‌فقیه را ضامن موفقیت کشور می‌دانند.
وی افزود: بر اساس این نظرسنجی 65 درصد هم‌وطنان معتقدند که نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و 70 درصد مردم نیز موافق شعار مرگ بر امریکا هستند؛ همچنین 80 درصد جواب مثبت نسبت به نابودی رژیم صهیونیستی داشته‌اند.
فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین اظهار کرد: هجمه گسترده دشمن و عملکرد نامناسب ما بر اعتماد ملت خدشه وارد نکرده که این مدیون شهدا و رهبری انقلاب اسلامی است.
وی گفت: ملت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در صحنه حاضر است و ضرورت دارد مسئولان و دستگاه‌های حاکمیتی با تمام وجود به نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم پاسخ دهند.
شاهرخی تأکید کرد: انتظار مردم این است که در چارچوب انقلاب مسئولان نسبت به رفع مشکلات معیشتی و دغدغه‌های جامعه همت کنند.
وی تصریح کرد: مطالبه‌گری نسبت به مسئولان امری بسیار حائز اهمیت است چراکه مسئولان بر خدمت‌رسانی به مردم و جامعه سوگند خورده‌اند.
فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید به مردم در خصوص fatf ‌پاسخ دهند، دلایل موافقت و مخالفت خود را باید برای عموم جامعه تشریح کنند تا مردم بدانند نمایندگان آن‌ها آگاهانه برای مردم و نظام تصمیم می‌گیرند.
وی با اشاره به اینکه ما باید مطمئن شویم مسئولان در مجرای صحیح به سمت حل مشکلات و معضلات کشور تلاش می‌کنند، یادآور شد: قرار نیست صاحبان قدرت برای ما تصمیم بگیرند بلکه قانون باید مدنظر باشد چراکه سکوت در برابر کج‌اندیشی‌ها خسارات بسیاری به دنبال خواهد داشت.
شاهرخی در پایان یادآور شد: به لطف خداوند آینده کشور روشن است و امسال جشن پیروزی 40 ساله را خواهیم گرفت و با انسجام و وحدت این راه پرافتخار را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

captcha