مراسم اربعین حسینی نمادی از وحدت و یکپارچگی در جهان اسلام است
کد خبر: 3757647
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

مراسم اربعین حسینی نمادی از وحدت و یکپارچگی در جهان اسلام است

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان اربعین حسینی را نماد اتحاد مسلمانان جهان دانست و گفت: مراسم اربعین حسینی نمادی از وحدت و یکپارچگی در جهان اسلام و بیانگر عشق و علاقه مسلمانان به خاندان اهل بیت(ع) است.

مراسم اربعین حسینی نمادی از وحدت و یکپارچگی در جهان اسلام است

حجت‌الاسلام محمدعلی عظیمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی نمادی از وحدت و یکپارچگی در جهان اسلام و بیانگر عشق و علاقه مسلمانان به خاندان اهل بیت(ع) است.
وی افزود: اربعین نشان‌دهنده این است که حماسه عاشورا در برابر ظلم ایستادن، سکوت و سکون نمی‌شناسد و مسلمانان با حضور پرشور خود در گردهمایی عظیم حسینی در واقع تصویری از اقتدار اسلام را به نمایش می‌گذارند.
حجت‌الاسلام عظیمی بیان کرد: مسلمین از همه کشورها در راهپیمایی اربعین حضور پیدا می‌کنند، بنابراین تجمع باشکوه مسلمین اتفاق می‌افتد و در حقیقت اربعین نماد وحدت اسلامی است.
وی عنوان کرد: امام حسین(ع) برای احیای دین جدش، امر به معروف و نهی از منکر، مقابله با استکبار و نظام سلطه و نفاق و ستم قیام کردند، این حضور مسلمین و زائران بیعتی با امام حسین(ع) است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان یادآور شد: اربعین بزرگترین نماد قدرت اسلامی را در برابر نقشه‌های استکبار به نمایش می‌گذارد و تنها با اتحاد می‌توانیم در برابر نقشه‌های استکبار و سلطه بایستیم و مقابله کنیم.
انتهای پیام

captcha