ضرورت غنی‌سازی کتب دینی در کتابخانه‌ها
کد خبر: 3757672
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

ضرورت غنی‌سازی کتب دینی در کتابخانه‌ها

گروه فرهنگی ـ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره با تأکید بر افزایش کتب مرجع در کانون‌های مساجد گفت: کتب دینی موجود در کتابخانه‌ها باید تقویت شود.

ضرورت غنی‌سازی کتب دینی در کتابخانه‌هابه گزارش ایکنا، از زنجان، ایرج داودبیگی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره امروز، ۲۹ مهرماه در بازدید از کانون فرهنگی و هنری ظهور حوزه علمیه ولی عصر(عج) این شهرستان به همکاری و تعامل هر چه بیشتر حوزه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد و گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن این کانون مسائل این کانون مرتفع خواهد شد.
وی در ادامه تأکید کرد: با ارائه کتب مرجع در کانون‌های مساجد با هدف تقویت رفتار کتابخوانی، امید است فرهنگ مطالعه در جوانان و نوجوانان نهادینه شود.
وی با بیان اینکه اینکه در مطالعه نباید تنها به کتب درسی اکتفا شود، ادامه داد: مطالعه کتب ‌غیردرسی‌ باعث‌ بالا رفتن‌ سطح‌ فکر، فعال‌ شدن‌ ذهن‌، افزایش‌ گنجینه‌ لغات‌ و افزایش‌ علم‌ و آگاهی‌ می‌شود.
داودبیگی با اشاره به ضرورت غنی‌سازی کتب دینی در کتابخانه‌ها، تصریح کرد: باید زمینه آشنایی نسل جدید با ائمه اطهار(ع) و بزرگان اسلام از طریق کتب غنی فراهم شود.
انتهای پیام
captcha