مؤلفان حوزه دین در کردستان تجلیل شدند
کد خبر: 3757679
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

مؤلفان حوزه دین در کردستان تجلیل شدند

گروه فرهنگی - مؤلفان حوزه دین استان کردستان با حضور مدیران تبلیغات اسلامی شهرهای کردستان امروز، 29 مهرماه تجلیل شدند.

مؤلفان حوزه دین در کردستان مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 29 مهرماه در مراسم تجلیل از مؤلفان حوزه دین اظهار کرد: خدمت به مردم در هر زمینه‌ای منجر به ماندگاری و یاد خادمان خواهد بود و کسانی همچون امام خمینی(ره) و شهدا که به سعادت رسیدند و محبوب قلوب مردم شدند از راه خدمت به مردم نام و یادشان ماندگار شد.
وی با اشاره به اینکه افرادی که در زمینه مسائل اجتماعی به مردم خدمت کنند بالاترین توفیقات نزد خداوند متعال نصیب‌شان می‌شود، افزود: امروز ما به عنوان مسئول و بانیان حوزه دین و فرهنگ وظیفه خود می‌دانیم که از افراد فعال و فرهیخته در حوزه تالیفات دینی قدردانی کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: یکی از رسالت‌های تبلیغات اسلامی کردستان حمایت از تألیفات حوزه دین است و براین اساس هر ساله از تعدادی از افراد فعال در حوزه دین تجلیل می‌شود.
وی از نیازهای اساسی دستگاه‌های فرهنگی را کار پژوهشی دانست و عنوان کرد: صرفاً برگزاری همایش‌ها و جلسات نمی‌تواند نیاز مردم را برآورده کند بنابراین باید با انجام کار پژوهشی که نیاز امروزه‌ همه دستگاه‌هاست به فعالیت‌های اثرگذارتری بپردازیم.
حجت‌الاسلام کرمی عنوان کرد: از مؤلفان و نویسندگان حوزه دین انتظار می‌رود که ارتباط بیشتری با دستگاه‌های فرهنگی داشته باشند تا از ظرفیت این افراد استفاده شود.
وی خطاب به مدیران شهرستانی یادآور شد: لازم است مدیران ادارات تابعه از نویسندگان و مؤلفان حوزه دین در برنامه‌های خود برای دریافت ایده و یا سخنرانی استفاده کنند و تجارب و توانمندی‌های آن‌ها را مورد بهره‌برداری قرار دهند.
انتهای پیام

captcha