۱۰۹ نخبه در واحد نخبگان بنیاد شهید کردستان ساماندهی شدند
کد خبر: 3757683
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

۱۰۹ نخبه در واحد نخبگان بنیاد شهید کردستان ساماندهی شدند

گروه فرهنگی - رئیس اداره آموزش نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: ۱۰۹ نخبه در واحد نخبگان بنیاد شهید کردستان ساماندهی شده‌اند که در سطح استان فعالیت دارند.

109 نخبه در واحد نخبگان بنیاد شهید کردستان ساماندهی شدند

به گزارش ایکنا از کردستان، جمال پوراحمد، رئیس اداره آموزش نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز، 29 مهرماه در مراسم تجلیل از مؤلفان حوزه دین اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با فعال کردن واحد نخبگان طی 12 سال اخیر در سطح کشور برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را برای نخبگان دارد.
وی با بیان اینکه 109 نخبه در واحد نخبگان بنیاد شهید کردستان ساماندهی شده‌اند که در سطح استان فعالیت دارند، افزود: برخی از این افراد آثار و فعالیت‌هایی در سطح بین‌المللی دارند که در نوع خود ارزشمند و قابل تقدیر است.
جمال پوراحمد با بیان اینکه مولفان ایثارگر استان کردستان نیز قابل تقدیر هستند، افزود: متاسفانه بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل نبود اعتبارات کافی نمی‌تواند به شکل مطلوب از این افراد حمایت و تجلیل کند.
وی از تبلیغات اسلامی کردستان در راستای حمایت از مولفان حوزه دین تقدیر کرد و یادآور شد: این اقدام تبلیغات اسلامی استان برای تجلیل از مؤلفان حوزه دین اقدامی ارزشمند به شمار می‌رود.
یادآور می‌شود؛ در این مراسم از عبدالسلام کریمی، بهروز خیریه و جهانگیر ولدبیگی از مولفان حوزه دین تجلیل شد و از کتاب‌های اهل بیت در شعر و شاعران کرد تالیف بهروز خیریه، نقش مبلغان دینی در پیشگیری اجتماعی جرم از حجت‌الاسلام مختار کرمی، فرهنگ قرآنی راغب از جهانگیر ولدبیگی، مسجد، جوانان و نوجوانان و آموزه‌های رضوی از ژیلا امامی و راه‌های مقابله با تکفیر از دیدگاه اهل سنت تالیف عبدالسلام کریمی رونمایی شد.
انتهای پیام

captcha