اجرای 250 گفتمان دینی در مدارس البرز
کد خبر: 3757736
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

اجرای 250 گفتمان دینی در مدارس البرز

گروه معارف- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری 250 گفتمان دینی در مدارس این استان خبرداد.

اجرای 250 گفتمان دینی در مدارس البرز

حجت الاسلام سید عباس مسعودی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: در راستای تعامل با اداره‌کل آموزش و پرورش و با دعوت از اساتید برجسته گفتمان دینی از قم، 250 گفتمان دینی در مدارس البرز برگزار می‌شود.
وی تعمیق باور‌های دینی، رفع شبهات اعتقادی و اشاعه سبک زندگی اسلامی در بین دانش‌آموزان را از اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس دانست و افزود: این مهم باید در نظام آموزشی کشور و استان به صورت هدفمند پیش رود تا در آینده با مشکلات مختلف روبه‌رو نشویم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: به منظور اجرای جلسات گفتمان دینی، هماهنگی و برنامه‌ریزی با مسئولان نواحی آموزش و پرورش انجام شد و مقرر شد این گفتمان‌ها در نیمه دوم مهرماه اجرا شود.
مسعودی، به موضوعات گفتمان‌ها اشاره کرد و گفت: فضای مجازی و رسانه، آسیب‌های اجتماعی، دین و زندگی، اقتصاد مقاومتی و نیز قیام عاشورا و محرم، از جمله موضوعات گفتمان‌های دینی مدارس است.
وی اضافه کرد: با توجه به بروز آسیب‌های مختلف فرهنگی، دینی و اجتماعی در جامعه و برنامه‌ریزی‌ها و تبلیغات گسترده دشمنان، اجرای این گفتمان‌ها می‌تواند در کاهش اثرات سو آسیب‌ها موثر بوده و باعث آگاهی آحاد جامعه دانش‌آموزان شود.
انتهای پیام

captcha