هیچ فردی در کشور نباید از خدمات بیمه بی‌بهره بماند
کد خبر: 3757743
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

هیچ فردی در کشور نباید از خدمات بیمه بی‌بهره بماند

گروه سلامت ــ نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه هیچ فردی نباید از خدمات بیمه بی‌بهره بماند گفت: باید سعی کنیم هزینه‌های درمان را تا حد امکان برای افرادی که توانایی مالی ندارند، پایین بیاوریم.

هیچ فردی در کشور نباید از خدمات بیمه بی‌بهره بماند

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد صبح امروز در دیدار مدیران بیمه سلامت استان یزد با وی با اشاره به اینکه خدمت به بندگان خدا بالاترین ارزش‌ها را دارد اظهار کرد: خدمت در بخش سلامت از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و حتما باید نسبت به آن توجه بسیار ویژه‌ای صورت گیرد.
وی با بیان اینکه در بحث خدمات سلامت باید به گرفتاری‌های مردم به ویژه در حوزه مالی توجه ویژه‌ای داشته باشیم گفت: بسیاری از مردم با مشکلات مالی مواجه هستند و نمی‌توانند هزینه‌های درمان را به صورت آزاد پرداخت کنند، این مشکلات مردم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه به ویژه در شرایط فعلی اقتصاد کشور نباید به هیچ عنوان شرایط را به گونه‌ای تنظیم کرد که مردم به دلیل مشکلات مالی از خدمات درمانی بی‌بهره بمانند گفت: اگر کسی واقعا مستحق بود و در تامین هزینه درمان با مشکل مواجه است باید به وی بیش از پیش کمک شود.
ناصری یزدی عنوان کرد: متاسفانه الان در شرایطی قرار داریم که می‌بینیم برخی افراد به جای اینکه به فکر دیگر همنوعان و هموطنان خود باشند، پول‌های خود را از کشور خارج و در دیگر کشورها ویلا خریدار می‌کنند.
وی تصریح کرد: این افراد بر گرانی‌ها دامن می‌زنند و مشکلاتی که مردم با آن روبرو هستند را بیشتر می‌کنند در حالی که می‌توانستند با کمی گذشت، زمینه‌ای فراهم کنند که مقداری از مشکلات مردم در شرایط فعلی کشور برطرف شود.
امام جمعه یزد ادامه داد: با این وجود خوشبختانه افراد زیادی هم هستند که وقت‌شناس هستند و برای رضای خدا دست هموطنان خود را می‌گیرند و آنها را از مشکلات نجات می‌دهند.
ناصری یزدی نسبت به برخورد مناسب با بیماران و افراد تحت پوشش بیمه سلامت تاکید کرد و افزود: دریافت خدمات بیمه برای جامعه بسیار مهم است و به ویژه باید برای افرادی که توانمندی مالی ندارند هزینه‌های درمان را سعی کنیم تا حد امکان پایین بیاوریم.

انتهای پیام

captcha