اجرای پویش مردمی «مسیر پاک» در کربلای معلی
کد خبر: 3757745
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹

اجرای پویش مردمی «مسیر پاک» در کربلای معلی

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت از اجرای پویش مردمی «مسیر پاک» در کربلای معلی خبر داد و گفت: در جریان این طرح، پاک‌سازی یکی از مسیرهای منتهی به حرم با مشارکت زوار صورت می‌گیرد.

اجرای پویش مردمی «مسیر پاک» در کربلا معلی

علیرضا قانع، رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه برای سومین سال متوالی این توفیق نصیب مجموعه شهرداری رشت شد تا خادمی برای زوار امام حسین(ع) باشیم، اظهار کرد: این کاروان عشق به سمت ارباب خوبی‌ها حرکت می‌کند و امیدواریم خادم خوبی برای امام حسین(ع) باشیم.

وی افزود: در دو سال گذشته تجربیات خوبی به دست آوردیم و امیدواریم امسال اقدامات با کیفیت بیشتر در موکب خدام العتره انجام شود.

قانع، محور برنامه‌های ستاد اربعین شهرداری رشت را از حوزه خدمات شهری و فرهنگی عنوان کرد و گفت: افتخار می‌کنیم در کربلا به عنوان خادم امام حسین(ع) جارو به دست می‌گیریم و خاک پای زائران امام حسین(ع) را توتیای چشم خود می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های انجام شده رفت و روب یکی از خیابان‌های منتهی به حرم امام حسین(ع) بر عهده شهرداری رشت است، تصریح کرد: ۶ دستگاه ماشین حمل زباله شهرداری رشت در کربلا خدمت رسانی می‌کند.

رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت، از اجرای پویش مردمی «مسیر پاک» در کربلا معلی خبر داد و گفت: در جریان این طرح پاک سازی یکی از مسیرهای منتهی به حرم با مشارکت زوار صورت می‌گیرد.

قانع، با تشریح اقدامات فرهنگی موکب خدام العتره در کربلا گفت: استقبال از زوار امام حسین(ع) با چای و اسفند انجام می‌شود و همچنین هنرمندان در این سفر ما را همراهی می‌کنند.

وی برپایی ایستگاه صلواتی شبانه روزی، اجرای تعزیه، پخش رادیو کربلا، برپایی نماز جماعت، مداحی، سخنرانی و ... را از جمله برنامه‌های فرهنگی ستاد اربعین شهرداری رشت عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha