اجرای طرح «دست‌های مهربان هلال» در سنندج
کد خبر: 3757773
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲

اجرای طرح «دست‌های مهربان هلال» در سنندج

گروه اجتماعی- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: طرح «دست‌های مهربان هلال» با هدف جمع‌آوری اسباب بازی و وسایل آموزشی برای کودکان مناطق کمتر برخوردار در سنندج برگزار می شود.

اجرای طرح «دست‌های مهربان هلال» در سنندج

محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: این طرح با همکاری اداره کل بهزیستی و کانون مهدهای کودک استان کردستان برگزار می شود و براساس آن اسباب بازی های سالم ولی بلااستفاده کودکان توسط اعضای جوانان هلال احمر جمع آوری شده و در مناطق حاشیه شهر توزیع می شود.
وی افزود: اطلاع رسانی های لازم در خصوص طرح «دست‌های مهربان» انجام شده و فردا دوشنبه ۳۰ مهرماه در پارک سپیدار سنندج طی مراسمی نمادین این طرح به مرحله اجرا در خواهد آمد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان عنوان کرد: ایستگاه بازی، جشن کودک، ایستگاه نقاشی و برنامه های متنوع دیگر در حاشیه اجرای این طرح در پارک سپیدار سنندج برپا خواهد شد.
وی ضمن درخواست از شهروندان سنندجی برای شرکت در این طرح، اعلام کرد: در منزل همه خانواده هایی که فرزند کوچک دارند قطعا اسباب بازی های سالم و غیر قابل استفاده ای وجود دارد که می تواند به عنوان هدیه ای مناسب برای کودکان مناطق کمتر برخوردار استان استفاده شود.
محمدی با اشاره به اینکه این طرح همزمان با سنندج در همه شهرستانهای استان به مرحله اجرا در خواهد آمد، افزود: یکی از وظایف سازمان جوانان هلال احمر در حوزه پیش دبستانی آموزش مفاهیم انسان دوستانه و ایجاد روحیه کمک نمودن همنوعان به کودکان ۵ تا ۷ سال در مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی است.
وی یادآور شد: در حال حاضر در ۶۵ مهد کودک و مرکز پیش دبستانی استان کانون غنچه‌های هلال فعال بوده و در این کانون‌ها مفاهیم اولیه بشردوستی به کودکان آموزش داده می شود.
انتهای پیام

captcha