اعزام بیش از ۲۰۰ نفر برای فعالیت در موکب سمنان به اربعین حسینی
کد خبر: 3757816
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

اعزام بیش از ۲۰۰ نفر برای فعالیت در موکب سمنان به اربعین حسینی

گروه اجتماعی ـ فرماندار سمنان از اعزام ۲۵۰ نفر از این استان برای فعالیت در موکب اربعین حسینی خبر داد و گفت: مشارکت همه بخش‌های مردمی در برپایی مراسم شکوهمند اربعین لازم و ضروری است.

اعزام بیش از 200نفر برای فعالیت در موکب سمنان به اربعین حسینی

به گزاش ایکنا از سمنان، سیدعباس دانایی، فرماندار سمنان شب گذشته، 29 مهرماه در جلسه برنامه‌ریزی ستاد اربعین سمنان از اعزام ۲۵۰ نفر برای فعالیت در موکب سمنان به اربعین حسینی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این حرکت عظیم مردمی موردتوجه جهان قرار دارد و دشمن می‌کوشد تا آن را کم‌اهمیت جلوه دهد لذا مشارکت همه بخش‌های مردمی در برپایی مراسم شکوهمند اربعین لازم و ضروری است.

دانایی طلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع اخبار اربعین به سراسر دنیا را بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: برنامه‌ریزی‌ برای پوشش مناسب و مطلوب راهپیمایی اربعین حسینی به‌صورت برنامه رادیویی در دستور کار قرار دارد که بتوانیم از طریق ارتباط مستقیم پیام اصلی این مراسم را به مردم مخابره کنیم.

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه موکب سمنان سال گذشته در ارائه خدمات به زائران در نجف اشرف حائز رتبه اول شد اظهار کرد: برای دست‌یابی به این مقصود نیازمند همراهی و مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم لازم است تا بتوان با برپایی شکوهمند مراسم اربعین بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام

captcha