فعالیت ۳۷ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی
کد خبر: 3757902
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

فعالیت ۳۷ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی

گروه اجتماعی - قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: تعداد ۳۷ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی فعال است و مردم استان در ۶ ماهه نخست امسال ۷ میلیارد و ۹۵۶ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

فعالیت 37 مرکز نیکوکاری در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، عدالت بهرامی، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی امروز، 30 مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراکز نیکوکاری نقش مهمی در تسهیل خدمت‌رسانی به نیازمندان دارند، گفت: کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیریه به عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور فقرا، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در درون محله‌ها، تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی مراکز نیکوکاری کرده است.
وی از فعالیت 37 مرکز نیکوکاری در استان مرکزی خبر داد و گفت: مردم استان در 6 ماهه نخست امسال هفت میلیارد و 956 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند.
وی افزود : در 6 ماهه نخست سال گذشته مردم استان سه میلیارد و 619 میلیون تومان به 33 مرکز نیکوکاری در سطح استان اهداء کردند که میزان این کمک‌ها در سال جاری به نسبت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.
وی با اشاره به اینکه در مراکز نیکوکاری علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی، خدمات عمومی کمیته امداد نیز ارائه می‌شود، مطرح کرد: افزایش مراکز نیکوکاری از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی است که با هدف کاهش فقر و رفع نیاز محرومان و هدایت نیازمندان به سمت خودکفایی انجام می‌شود.
بهرامی در پایان با بیان اینکه کمیته امداد بسترساز اصلی مراکز نیکوکاری است، گفت: این مراکز به شکل مستقل و مردمی با نظارت کمیته امداد اداره می‌شوند.
انتهای پیام

captcha