خودکفایی ۳۴۱ خانوار تحت پوشش کمیته امداد همدان
کد خبر: 3757910
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

خودکفایی ۳۴۱ خانوار تحت پوشش کمیته امداد همدان

گروه اجتماعی ـ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان عنوان کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری، ۳۴۱ خانوار به خودکفایی رسیده و با تکیه بر توانمندی‌های خود چرخه‌های زندگی‌شان را می‌چرخانند.

خودکفایی341 خانوار تحت پوشش کمیته امداد همدان

علی بحیرایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 680 خانوار از چرخه حمایتی این مجموعه خارج شده اند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان عنوان کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری، 341 خانوار به خودکفایی رسیده و با تکیه بر توانمندی‌های خود چرخه‌های زندگی شان را می‌چرخانند.
بحیرایی با بیان اینکه 87 هزار و 156 نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند ادامه داد: 48 هزار 651 خانوار تحت حمایت این مجموعه هستند که 40 هزار و 803 خانوار به صورت ماهانه از کمیته امداد مستمری دریافت می‌کنند.
وی ابراز کرد: در ۶ ماهه نخست امسال 139 میلیارد و 560 میلیون و 730 هزار ریال به حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت واریز شده است، گفتنی است 48 هزار 651 خانوار نیز از خدمات این نهاد در زمینه‌های تسهیلات کارگشایی، درمانی، تحصیلی و سایر اقدامات حمایتی بهرمند هستند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 2 هزار و 432 زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته‌اند.
بحیرایی با اشاره به اینکه 29 هزار و 954 خانوار تحت حمایت دارای سرپرست بالای ۶۰ سال هستند افزود: 30 هزار و 229 خانوار یا 62 درصد از خانوار‌های تحت حمایت را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام

captcha