ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات فرهنگی
کد خبر: 3757918
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات فرهنگی

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات فرهنگی تأکید کرد و گفت: باید در روز ۱۳ آبان‌ماه شکوه ملت را به رخ جهانیان بکشیم.

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات فرهنگیبه گزارش ایکنا از زنجان، ایرج داودبیگی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره روز گذشته،، 29 مهرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اهمیت شورای فرهنگ عمومی، عنوان کرد: این شورا وظیفه دارد سیاست‌های مناسب با فرهنگ بومی شهر خرم‌دره را تبیین، نظارت و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را مدیریت کند.
وی عنوان کرد: ما سعی داریم در خصوص مسایل مختلف اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و معضلات زندگی مردم برنامه‌ریزی و همگام با نهادهای مردمی تلاش و وضعیت اجتماعی و فرهنگی سالم در راستای مبانی دینی تبیین کنیم.
داودبیگی با تاکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی عالی‌ترین مرجع تصمیم‌سازی در رصد مسائل و مشکلات فرهنگی است، ادامه داد: اگر در هر جلسه حتی فقط یک مصوبه پیگیری و در جهت اجرایی شدن آن به صورت کامل تلاش شود، توفیقات خوبی حاصل خواهد شد.
این مسئول با اشاره به در پیش‌رو بودن روزهای حساس برای کشور به ویژه 13 آبان ماه، ادامه داد: همه باید تلاش کنند در این روز عظیم که از افتخارات کشور محسوب می‌شود در راهپیمایی حضور باشکوه داشته باشند تا شکوه و وحدت ملت ایران را به رخ جهانیان بکشند.
انتهای پیام
captcha