اولین نوزاد آی.‌وی.‌اف در زاهدان متولد شد
کد خبر: 3757938
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

اولین نوزاد آی.‌وی.‌اف در زاهدان متولد شد

گروه اجتماعی- نخستین نوزاد زاهدانی از طریق روش‌های پیشرفته درمان ناباروری آی. وی. اف. (IVF)، صبح امروز در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان متولد شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، نخستین نوزاد زاهدانی از طریق روش‌های پیشرفته درمان ناباروری آی. وی. اف. (IVF)، صبح امروز در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان متولد شد.
محمد هاشمی‌شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این خصوص بیان کرد: والدین این نوزاد پنج سال پس از ازدواج دچار ناباروری بودند که با مراجعه به این مرکز نتایج مطلوب را کسب کردند.
وی اظهار کرد: روش‌های پیشرفته درمان ناباروری از جمله روش IVF یا تلقیح آزمایشگاهی از آذرماه سال گذشته در بیمارستان علی‌ابن ابیطالب(ع) زاهدان راه اندازی شد.
وی ادامه داد: با راه اندازی این مرکز جامع علاوه بر جلوگیری از مراجعه شهروندان سیستان و بلوچستان به سایر استان‌های کشور برای درمان، 85 درصد هزینه‌های خدمات ناباروری برای بیماران رایگان درآمد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: تاکنون 2 هزار زوج نابارور سیستان و بلوچستان در این مرکز تشکیل پرونده دادند و کارهای درمانی آنان در حال انجام است.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یاسمن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۱:۴۹
0
0
من اصلا راضی نیستم از کلینیک مولود، یک زوج نابارور با هزار امید و آرزو و خسته و از همه جا رونده مراجعه میکنن،بعد رفتار تند و زننده منشی ها مواجه میشن که خودشونو از صدتا دکتر بالاتر میگیرن...
باید منشی های با اخلاق توو این قسمت به کار گرفته بشن،من به شخصه هر وقت رفتم اشکم دراومده با رفتاراشون،یه بارم کلی هزینه کردم و آمپولای ivf رو به هزار بدبختی گیر آوردم و مصرف کردم،دکتر کنسل کرد ای وی اف رو، بعدم iuiکرد اونم که گفتن نمونه همسرم رو توو آزمایشگاه از پیششون خراب شده...
خب بلد نیستین چرا ملت رو سرکار میذارین...
captcha