انجام هماهنگی‌های امنیتی در ۳ مرز منتهی به عراق/ زائران بدون گذرنامه و ویزا به مرز‌ها مراجعه نکنند
کد خبر: 3757959
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

انجام هماهنگی‌های امنیتی در ۳ مرز منتهی به عراق/ زائران بدون گذرنامه و ویزا به مرز‌ها مراجعه نکنند

گروه سیاست و اقتصاد - معاون عملیات ناجا از اتخاذ تدابیر لازم در حوزه امنیتی و انتظامی در سه مرز منتهی به کشور عراق خبر داد و گفت: بدون ویزا امکان سفر به کشور عراق وجود ندارد.

انجام هماهنگی‌های امنیتی و انتظامی در 3 مرز منتهی به عراق/ زائرین بدون گذرنامه و ویزا به مرزها مراجعه نکنندبه گزارش ایکنا از زنجان، ‌حسین ساجدی‌نیا امروز، 30 مهرماه در بازید از مرز مهران در جمع خبرنگاران اعزامی از سوی اداره‌کل اوقاف زنجان برای پوشش مراسم اربعین با بیان اینکه از یک ماه پیش نیروهای ما در هر سه مرز منتهی به کشور عراق مستقر شدند، اظهار کرد: هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم در حوزه امنیتی و انتظامی اتخاذ شده است.
وی با اشاره به مباحث امنیتی و انتظامی مراسم اربعین عنوان کرد: همکاران ما در سراسر طول مرز اقدامات لازم را انجام داده و این مباحث را تقویت می‌کنند.
معاون عملیات ناجا با بیان اینکه همکاران ما در مجموعه یگان ویژه ناجا در هر سه مرز مستقرشده‌اند، افزود: نیروهای ما با گیت‌بندی و جداسازی مسیر و برپایی ایستگاه برای زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به کنترل گذر‌نامه و ویزاهای زائران در مرزها خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا این لحظه مورد خاصی که تخلف را نشان دهد وجود نداشته است.
سردار ساجدی‌نیا با بیان اینکه تخلفات در سال جاری بسیار اندک بوده است، گفت: همکاران ما در پلیس راه و مجموعه راهنمایی و رانندگی محور‌های مواصلاتی در سه مرز را کنترل می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه سانحه خاصی در محورهای مواصلاتی نداشته‌ایم، ابراز کرد: در شهرهای مبدا زائران هماهنگی‌های لازم با فرماندهی انتظامی انجام شده و کنترل‌های لازم از همان مبدا هم انجام می‌شود.
معاون عملیات ناجا با تاکید بر اینکه امسال وضعیت بسیار خوبی را شاهد هستیم، اظهار کرد: اکنون مرزها نسبت به روزهای گذشته شلوغ‌تر شده و پیش‌بینی می‌کنیم نسبت به زمان مشابه سال گذشته شاهد استقبال بیشتر زائران باشیم.
وی با اشاره به تغییر آب و هوا طی روزهای آینده عنوان کرد: با توجه به اینکه بارش باران برای روزهای آینده پیش‌بینی شده است، لغزندگی جاده‌ها و کمبود دید برای رانندگان دور از انتظار نیست و رانندگان باید با احتیاط بیشتری به جابه‌جایی زائران بپردازند.
‌ساجدی‌نیا با تأکید بر اینکه رانندگان باید به هشدارها و تذکرات پلیس راهور توجه کنند، افزود: در بحث گذرنامه و روادید حتما توصیه‌های مسئولان را جدی بگیرند چرا که بدون گذرنامه و ویزا به هیچ زائری حق عبور داده نخواهد شد.
انتهای پیام
captcha