صدور ویزای اربعین تا ۶ آبان ادامه دارد
کد خبر: 3757966
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

صدور ویزای اربعین تا ۶ آبان ادامه دارد

گروه اجتماعی - مدیر سازمان حج و زیارت البرز گفت: صدور ویزای اربعین از ۱۵ مهرماه جاری در البرز آغاز و دو روز مانده به مراسم اربعین حسینی متوقف می‌شود.

صدور ویزای اربعین تا 6 آبان ادامه دارد

عباس دمیرچی در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شد که امسال 35 هزار البرزی در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند، اظهار کرد: تا کنون حدود 45 هزار البرزی در سامانه سماح نام‌نویسی کرده‌اند.
وی با بیان اینکه نام‌نویسی برای دریافت ویزا توسط نمایندگی کنسولگری عراق مستقر در این استان انجام می‌شود، افزود: زائران اربعین برای دریافت ویزا نیازی به حضور در محل کنسولگری ندارند و باید به صورت اینترنتی در سامانه سماح نام‌نویسی کنند.
این مسئول در خصوص میزان ثبت‌نام زائران، گفت: خوشبختانه از زمانیکه هزینه ویزای اربعین کاهش یافت، نام‌نویسی‌ها بیشتر شده است.
دمیرچی ابراز کرد: افرادی که قبل از کاهش قیمت ویزا اقدام به نام‌نویسی کرده بودند، مابه التفاوت قیمت ویزا به آنان بازگردانده می‌شود.
مدیر سازمان حج و زیارت البرز به زائران اربعین توصیه کرد که مراحل نام‌نویسی را به روزهای پایانی موکول نکنند تا برنامه‌ریزان بتوانند در اسرع وقت تمهیدات مناسب را فراهم کنند.
وی در پایان تاکید کرد: صدور ویزای اربعین از 15 مهرماه جاری آغاز و دو روز مانده به مراسم اربعین حسینی متوقف می‌شود.
انتهای پیام

captcha