دیدار با خانواده شهید «محمود نقی» در برنامه ستارگان پرفروغ
کد خبر: 3757972
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

دیدار با خانواده شهید «محمود نقی» در برنامه ستارگان پرفروغ

گروه جهاد و حماسه ــ رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رئیس خانه موزه شهیدان اقبالی در ویژه برنامه «ستارگان پر فروغ» منطقه 10 با خانواده معظم شهید والامقام «محمود نقی» دیدار می‌کند.

دیدار با خانواده شهید «محمود نقی»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10؛ در برنامه «ستارگان پر فروغ» این هفته که ساعت 11 سه‌شنبه یکم آبان‌ماه در بیت معظم شهید «محمود نقی» برگزار می‌شود؛ محمدرضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و از آن‌ها تجلیل خواهد کرد.
شهید «محمود نقی»، متولد چهارم تیرماه 1322 از دلاور مردان دوران دفاع مقدس است که شانزدهم مردادماه 1362 در سن 40 سالگی درعملیات والفجر2 در منطقه پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نایل می‌شود. (عملیات والفجر2 از سلسله عملیات‌های والفجر است که 29 تیرماه 1362 در منطقه مرزی پیرانشهر و بلندی‌های حاج عمران در شمال غربی ایران، توسط یگان‌های سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.)
یادآور می‌شود، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه 10 به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ براساس فرموده مقام معظم رهبری به «تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا» از اهداف برنامه ستارگان پر فروغ است که هرهفته، سه شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه می‌توانند به نشانی بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعد از چهار راه قلیچ خانی؛ «خانه موزه شهیدان اقبالی» مراجعه کرده یا با شماره تلفن 66691546 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha