بهره‌مندی ۷۹ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد لرستان
کد خبر: 3757984
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
فولادی:

بهره‌مندی ۷۹ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد لرستان

گروه اجتماعی- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد لرستان با اشاره به رقم خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد لرستان، تصریح کرد: ۷۹ هزار و ۷۸۰ خانوار با جمعیت ۱۶۳ هزار و ۸۵۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد استان لرستان هستند.

بهره‌مندی ۷۹ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، فاطمه فولادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد لرستان، امروز ۳۰مهر در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از خانوارهای تحت حمایت این استان، اظهارکرد: کمیته امداد برای کاهش فقر و حمایت از خانوارهای نیازمند فاقد درآمد منابع مالی و در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال، خدمات حمایتی ارائه می‌کند.
وی به جمعیت تحت حمایتی کمیته امداد لرستان اشاره کرد و گفت: ۷۹ هزار و ۷۸۰ خانوار با جمعیت ۱۶۳ هزار و ۸۵۰ نفر تحت حمایت این نهاد است که ۷۰هزار و ۱۹۰ خانوار ماهانه کمک معیشت دریافت می‌کنند.
فولادی بیشترین دلیل تحت حمایت قرار گرفتن افراد را سالمندی بیان کرد و گفت: فوت سرپرست، ازکارافتادگی سرپرست و طلاق از علت‌های بعدی تحت حمایت قرار گرفت خانوارها است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان افزود: هزار و ۸۳۰ خانوار واجد شرایط پشت نوبت ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد هستند که تا پایان آبان ماه تحت حمایت قرار می‌گیرند.
وی به سرانه دریافتی کمک‌معیشت مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: خانوار یک‌نفره ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار دونفره ۲۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار سه‌نفره ۳۶۰ هزار تومان، چهارنفره ۴۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان و خانوار پنج نفر به بالا ۵۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان کمک‌معیشت به‌صورت ماهانه دریافت می‌کنند

انتهای پیام

captcha