خدمات‌رسانی تیم پزشکی استان زنجان در شهر سامرا
کد خبر: 3757989
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

خدمات‌رسانی تیم پزشکی استان زنجان در شهر سامرا

گروه اجتماعی ـ مسئول کمیته بهداشت و درمان تیم پزشکی موکب زنجان با اشاره به ارائه خدمات درمانی در شهر سامرا گفت: تیم پزشکی ۳۰ نفره از استان زنجان برای زائران حسینی در سامرا خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

خدمات رسانی تیم پزشکی استان زنجان در شهر سامرابه گزارش ایکنا از زنجان، نقی خلفی امروز، 30 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه خدمات توسط تیم پزشکی برای زائران اربعین حسینی در شهر سامرا اظهار کرد: یک تیم پزشکی برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی تحت نظر اداره کل اوقاف استان زنجان در شهر سامرا مستقر شدند.
وی مدت خدمات‌رسانی این تیم 30 نفره پزشکی در شهر سامرا را 13 روز برشمرد و گفت: هشت نفر از اعضای این تیم پزشکان عمومی، متخصص عفونی و پزشکان تب سنتی هستند.
مسئول کمیته بهداشت و درمان تیم پزشکی موکب زنجان تصریح کرد: تعدادی از افراد نیز به عنوان پزشکیار در این گروه خدمات‌رسانی خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه در این تیم از کادر مجرب دانشگاه علوم پزشکی هم به عنوان پرستار و تکنسین اتاق عمل و بهداشت و محیط حضور دارند گفت: این تیم به صورت 24 ساعته در سامرا خدمات درمانی ارائه خواهد داد.
خلفی بیان کرد: سومین سال است که این تیم پزشکی از استان زنجان به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کنند.
وی به نظارت‌های بهداشتی بر موکب‌ها و تهیه و توزیع مواد غذایی اشاره و ابراز کرد: در دو سال گذشته توسط این تیم در شهرهای نجف، کربلا و کوفه به زائران خدمات‌رسانی شد و امسال نیز این خدمات در شهر سامرا برای زائران ارائه می‌شود.
مسئول کمیته بهداشت و درمان تیم پزشکی موکب زنجان عنوان کرد: امسال خدمات پزشکی به صورت ویژه برای زائران اربعین در شهر سامرا ارائه می‌شود.
انتهای پیام
captcha