ترویج فرهنگ نماز؛ راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان
کد خبر: 3758001
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

ترویج فرهنگ نماز؛ راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان

گروه معارف - استاندار البرز گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و خنثی کردن توطئه آنان ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی است.

ترویج فرهنگ نماز؛ راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان

به گزارش ایکنا از البرز، محمدعلی نجفی، 30 مهرماه در نشست ستاد اقامه نماز البرز، اظهار کرد: توسعه و اشاعه فرهنگ نماز و نمازخوانی در جامعه امری ضروری است که باید در راستای ترویج این فریضه الهی در جامعه به ویژه نسل جوان تلاش کنیم.
وی با اشاره به تلاش دشمن در به دام انداختن جوانان، افزود: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و خنثی کردن توطئه آنان ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی است و از این راه اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان را به سمت تعالیم رهایی بخش اسلام سوق می‌دهیم.
این مسئول با اشاره به وجود یک هزار مسجد در البرز، گفت: هدفگذاری‌ها باید به سمتی باشد که مردم به‌ویژه نسل جوان برای خواندن نماز به مساجد بروند نه اینکه روز به روز از مسجد دور شوند.
نجفی در پایان از برگزاری اجلاس نماز در این استان سخن به میان آورد و افزود: در حال حاضر دانشگاه‌های خوارزمی و آزاد کرج برای میزبانی برگزاری اجلاس نماز اعلام آمادگی کرده‌اند که بررسی‌های لازم صورت گرفته و تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.
انتهای پیام

captcha