یکم آذرماه؛ برگزاری پنجمین دوره کتابگردی
کد خبر: 3758019
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
در جلسه هماهنگی پنجمین دوره «کتاب‌گردی» مطرح شد؛

یکم آذرماه؛ برگزاری پنجمین دوره کتابگردی

گروه ادب ــ پنجمین دوره آیین «کتابگردی» با هدف توجه به کتابفروشی‌ها همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب، پنجشنبه یکم آذرماه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

یکم آذرماه؛ برگزاری پنجمین دوره کتابگردیبه گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، جلسه هماهنگی برای پنجمین دوره «کتاب‌گردی» روز یکشنبه (29 مهرماه) در مؤسسه خانه کتاب برگزار شد.

این جلسه با حضور احمد مسجدجامعی؛ مبدع طرح کتابگردی و عضو شواری شهر تهران، احد جاودانی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، علی غیاثی ندوشن؛ مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا تابش؛ مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، محمود آموزگار؛ رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، نیکنام حسینی پور؛ مدیر عامل مؤسسه خانه کتاب و دبير بيست و ششمين دوره هفته كتاب، مهرشاد كاظمی؛ معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جمعی از ناشران و کتابفروشان در مؤسسه خانه کتاب برگزار شد.

در آئین «کتابگردی» چهره‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، مسئولان و متولیان تشکل‌های صنفی حوزه نشر و ناشران و کتابفروشان با حضور در کتاب‏فروشی‌‏هاى سراسر کشور و خرید کتاب، به گفت‌وگو و با مردم و خریداران کتاب می‌پردازند.

بيست و ششمين دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ايران با شعار «حال خوش خواندن» از تاريخ ۲۴ آبان تا ۱ آذر ماه در سراسر كشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha