اجرای «عدالت» از اهداف والای شهدا بود
کد خبر: 3758022
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

اجرای «عدالت» از اهداف والای شهدا بود

گروه اجتماعی‌ـ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در سالگرد شهید آقائی گفت: اجرای «عدالت» از اهداف والای شهدا بود و آن‌ها همواره برای تحقق آرمان‌های انبیاء(ع) که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اجرای عدالت بود، استوار بودند.

 اجرای «عدالت» از اهداف والای شهدا بود

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز، 30 مهرماه در سی‌وهفتمین سالگرد شهید ترور، شهید مرتضی آقائی که در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: وقتی سخن از شهدا می‌شود، یاد و خاطره شهدا و آرمان‌های آن عزیزان برای ما تداعی می‌شود.
وی تصریح کرد: آرمان‌های والای شهدا که برگرفته از آرمان‌های انبیاء (ع) و قرآن بود، انقلاب را به پیروزی رساند و به آن تداوم بخشید.
امام‌ جمعه قزوین بیان کرد: عده‌ای در سال 53 در تحلیل‌های خود می‌گفتند اگر تا صدسال آینده ما شرایط فلسطین را پیدا کنیم، پیشرفت بسیار خوبی داشته‌ایم اما همگان دیدند به خاطر رشادت‌ها و فداکاری‌های انقلابیون و شهدا، انقلاب در سال 57 به پیروزی رسید و امروز فلسطین از انقلاب ما الهام می‌گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: نگاه اجمالی به آرمان‌های شهدا نشان می‌دهد که اجرای «عدالت» از اهداف والای شهدا بود و آن‌ها همواره برای تحقق آرمان‌های انبیاء(ع) که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اجرای عدالت بود، استوار بودند.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه قرآن نازل شد تا قسط و عدل در جامعه دیده شود، افزود: در قرآن کریم آمده است تا فاصله کوخ‌نشین با کاخ‌نشین را از میان بردارد، عدالت را رشد دهد و فاصله طبقاتی را از بین ببرد.
آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: آرمان امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا تحقق عدالت بوده و هست و اگر امروز شاهد برخی بی‌عدالتی‌ها هستیم به خاطر سوءمدیریت و نفوذ منافقان است که امر به منکر و نهی از معروف می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه شهدا امربه‌معروف و ناهی از منکر بودند، عنوان کرد: مؤمنان برخلاف منافقان امربه‌معروف و نهی از منکر می‌کنند چراکه امام علی(ع) فرموده‌اند اگر کوتاهی در این فریضه مهم دین صورت بگیرد، پست‌ترین‌ها بر شما مسلط خواهند شد.
امام‌ جمعه قزوین اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و مقاومت منطقه با قدرت در مقابل صهیونیست‌ها ایستاده است.

انتهای پیام

captcha