نظرسنجی ایسپا از زائران اربعین
کد خبر: 3758064
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

نظرسنجی ایسپا از زائران اربعین

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گزارش نظرسنجی ایسپا از زائران اربعین حسینی سال ۱۳۹۶ را در شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان ارایه داد.

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: سیدعلیرضا علوی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان، مشروح گزارش نظرسنجی از زائران اربعین حسینی سال ۱۳۹۶ که از سوی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در سه مرز شلمچه، چذابه و مهران انجام شده بود را ارایه داد.

وی با تاکید بر این که بررسی نظرات زائرانی که سال گذشته به زیارت عتبات عالیات مشرف شده‌اند، می‌تواند در مدیریت پیاده‌روی امسال کمک‌کننده باشد، گفت: در سال گذشته و در بازه زمانی دو روز مانده به اربعین تا دو روز پس از اربعین، پرسشگرهای مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران مستقر شدند و پرسشنامه‌های طراحی شده به زائران در حال بازگشت ارایه و پاسخ سوالات دریافت شد.

علوی تصریح کرد: این پروژه پژوهشی در سال جاری نیز تکرار خواهد شد، زیرا بررسی افکار عمومی می‌تواند در مدیریت فرآیند نقش موثری داشته باشد.

بر اساس این گزارش، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان نیز در این نشست ضمن تقدیر از جهاددانشگاهی خوزستان در رابطه با انجام طرح افکارسنجی از زائران اربعین، بر ضرورت تکرار این طرح در سال جاری تاکید کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دکتر حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان نیز با اشاره به اهمیت انجام طرح‌های پژوهشی در حوزه فرهنگ، بر لزوم تداوم افکارسنجی و پژوهش در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

انتهای پیام

captcha